517. Ψηφιακά Παιχνίδια, Εικονικοί Κόσμοι, και Μάθηση: Έρευνα και Εφαρμογές. (ECD303) | Ηρώ Βούλγαρη |
| 720. Ιστορία και εικονογραφημένο βιβλίο (ECD307) | Φωτεινή Ασημακοπούλου |
| 902.Από τον σχεδιασμό στην πράξη: παιδαγωγικές παρεμβάσεις και αναστοχαστικές πρακτικές (ECD579) | Πέτρος Χαραβιτσίδης |
| 902.Από τον σχεδιασμό στην πράξη: παιδαγωγικέςπαρεμβάσεις και αναστοχαστικές πρακτικές (ECD342) | Αιμιλία Φάκου |
| Αγγλική γλώσσα ΙΙ (ECD386) | Δέσποινα Ακριώτου |
| Αναλυτικό Πρόγραμμα Αποό τη θεωρία στην πράξη (ECD373) | Βασίλειος Τσάφος |
| Από τον σχεδιασμό στην πράξη: παιδαγωγικές παρεμβάσεις και αναστοχαστικές πρακτικές (902) ΚΑΡΑΝΔ- ΜΠΕΤΣ (902) | Μαρία Σφυρόερα |
| Από τον σχεδιασμό στην πράξη: παιδαγωγικές παρεμβάσεις και αναστοχαστικές πρακτικές (ΜΠΟΥΡΝ-ΣΠΥΡ) (902 - ECD548) | Ελένη Τσαλαγιώργου |
| Βιωματικές προσεγγίσεις της εκπαίδευσης για το περιβάλλον και την αειφορία στο Νηπιαγωγείο (140) | Μαριάνθη Καλαφάτη |
| Γραπτός Λόγος, Κοινωνία και Νόηση (2024) (ECD611) | Παναγιώτης Παναγόπουλος |
| ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΩΝ ΕΙΚΑΣΤΙΚΩΝ ΤΕΧΝΩΝ (ECD238) | Ουρανία Κούβου |
| Επιστημονική ορολογία και κείμενα Ι (ECD387) | Δέσποινα Ακριώτου |
| Επιστημονική ορολογία και κείμενα ΙΙ (ECD388) | Δέσποινα Ακριώτου |
| Ζητήματα κοινωνιολογίας του σώματος (ECD557) | Βάσια Λέκκα |
| Θέατρο στην Εκπαίδευση: Παιδαγωγικές και κοινωνικές παρεμβάσεις (623) | Παναγιώτα Γιαννούλη |
| Θέματα γλωσσικής πολιτικής (724) | Βασιλική Τσάκωνα |
| Θεματική βδομάδα: Το αειφόρο σχολείο (ECD516) | Γεωργία Λιαράκου |
| Θεματική Εβδομάδα : Φύλα, Σώμα Ετερότητες (ECD279) | Μαίρη Λεοντσίνη |
| Θεματική εβδομάδα "Μιλώντας για ζητήματα δημοκρατίας στο σχολείο" (ECD340) | Δήμητρα Μακρυνιώτη |
| Θεματική Εβδομάδα "Παιδί και Παιχνίδι" (ECD164) | Καλλιρρόη Παπαδοπούλου |
| Θεματική Εβδομάδα (ΘΕ6) Κοινωνικές ανισότητες και εκπαίδευση (ECD165) | Νέλλη Ασκούνη |
| ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ Ήχοι, φωνήματα και μουσικά-κινητικά παιχνίδια (ECD 504) | Ολυμπία Αγαλιανού, Νικόλας Τσαφταρίδης |
| ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ: ΜΟΥΣΕΙΟ & ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ (ECD515) | Βασίλειος Τσάφος |
| Κειμενογλωσσολογία (723) | Βασιλική Τσάκωνα |
| Κοινωνική και συναισθηματική ανάπτυξη στην πρώτη παιδική ηλικία (ECD329) | Καλλιρρόη Παπαδοπούλου |
| Μουσειοπαιδαγωγική (ECD393) | Βασίλειος Τσάφος |
| Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΜΑΤΟΣ ΣΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ (ΕΑΡΙΝΟ ΕΞΑΜΗΝΟ) (521) | Ιωάννης Σταράκης |
| Παιδί και χώρος: παιδαγωγικές και κοινωνιολογικές προσεγγίσεις (ECD462) | Αιμιλία Φάκου |
| Πολιτικές ζωής και θανάτου (ECD607) | Βάσια Λέκκα |
| Προκατάληψη, Στερεότυπα και Διομαδικές Συγκρούσεις: Κοινωνιοψυχολογικές προσεγγίσεις (227) | Νίκος Μποζατζής |
| Προφορικός και Γραπτός Λόγος στην Αναπηρία Ι (ECD281) | Ευδοξία Ντεροπούλου |
| Προφορικός και Γραπτός Λόγος στην Αναπηρία ΙΙ (ECD282) | Ευδοξία Ντεροπούλου |
| Ρεύματα κοινωνικής ψυχολογίας (ECD380) | Ευαγγελία Κούρτη |
| Συμβουλευτική Ψυχολογία (ECD333) | Γεώργιος Τσίτσας |
| Το Αναλυτικό Πρόγραμμα και η αναμόρφωσή του από τον εκπαιδευτικό (ECD544) | Ελευθερία Παπαμανώλη |
| Το Αναλυτικό πρόγραμμα και η αναμόρφωσή του από τον εκπαιδευτικό (135) | Ελευθέριος Βεκρής |
| Υλικά και Δραστηριότητες Διδασκαλίας Μαθηματικών Ι (ECD586) | Αντώνιος Ζαγοριανάκος |
| Υλικά και δραστηριότητες διδασκαλίας μαθηματικών Ι (ECD352) | Σουλτάνα Καφούση |
|