Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Παρουσίαση/Προβολή

Εικόνα επιλογής

Από τον σχεδιασμό στην πράξη: παιδαγωγικές παρεμβάσεις και αναστοχαστικές πρακτικές (902) ΚΑΡΑΝΔ- ΜΠΕΤΣ

(902) -  Μαρία Σφυρόερα

Περιγραφή Μαθήματος

Βασική επιδίωξη του μαθήματος είναι να προσφέρει στους/τις φοιτητές/τριες την ευκαιρία να προβληματιστούν σχετικά με τη διαμόρφωση περιβαλλόντων μάθησης ανοικτών και ευέλικτων, τα οποία εναρμονίζονται με τις σύγχρονες παιδαγωγικές προσεγγίσεις για τις μικρές ηλικίες και να επιχειρήσουν σχετικούς εκπαιδευτικούς σχεδιασμούς. Σε αυτήν την προοπτική παρουσιάζονται και συζητιούνται σύγχρονα επιστημονικά δεδομένα για τη μάθηση και τη διδασκαλία στις μικρές ηλικίες και δίνεται έμφαση σε παραμέτρους που χαρακτηρίζουν δημιουργικά περιβάλλοντα μάθησης, όπως διαμόρφωση χώρου που ευνοεί διερευνήσεις και αναζητήσεις, εργασία σε ομάδες, ενθάρρυνση των αλληλεπιδράσεων μεταξύ των παιδιών, αξιοποίηση προηγούμενων γνώσεων και εμπειριών των παιδιών κ.ά. Στο πλαίσιο του μαθήματος παρατηρούνται και σχολιάζονται, με βάση τη σχετική βιβλιογραφία, μαθησιακά περιβάλλοντα νηπιαγωγείου. Οι φοιτητές/τριες αξιολογούνται με εργασίες που καταθέτουν κατά την διάρκεια του εξαμήνου. Προαπαιτούμενο: "Μεθοδολογικές προσεγγίσεις στη διδακτική πράξη: από την παρατήρηση στον σχεδιασμό" (901)

Ημερομηνία δημιουργίας

Τρίτη 28 Φεβρουαρίου 2023