Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Παρουσίαση/Προβολή

Εικόνα επιλογής

902.Από τον σχεδιασμό στην πράξη: παιδαγωγικές παρεμβάσεις και αναστοχαστικές πρακτικές

(ECD579) -  Πέτρος Χαραβιτσίδης

Περιγραφή Μαθήματος

Βασικές επιδιώξεις του μαθήματος είναι α) να προσφέρει στους/στις φοιτητές/τριες την ευκαιρία να προβληματιστούν σχετικά με τη διαμόρφωση περιβαλλόντων μάθησης ανοικτών και ευέλικτων, τα οποία εναρμονίζονται με τις σύγχρονες παιδαγωγικές προσεγγίσεις για τις μικρές ηλικίες καιβ) να αναπτύξουν εκπαιδευτικούς σχεδιασμούς, αξιοποιώντας την επιστημονική γνώση που προσεγγίζουν στα μαθήματά τους, αλλά και λαμβάνοντας υπόψη τη συγκεκριμένη πραγματικότητα της τάξης, το πλαίσιο της τάξης, στην οποία πραγματοποιούν την πρακτική τους άσκηση.

Σε αυτήν την προοπτική οι φοιτητές/τριες μαθαίνουν να αξιοποιούν βασικές παραμέτρους του εκπαιδευτικού πλαισίου που παρατηρούν προκειμένου να διατυπώσουν τα ερευνητικά τους ερωτήματα και να προχωρήσουν σε εκπαιδευτικούς σχεδιασμούς σε μικρότερες ομάδες χρησιμοποιώντας διερευνητικές διαδικασίες μάθησης. Στο πλαίσιο των μαθημάτων καθώς και σε συναντήσεις μικρότερων ομάδων οι φοιτητές/τριες συζητούν τους σχεδιασμούς, αναστοχάζονται και επανασχεδιάζουν τεκμηριώνοντας με βάση τις σύγχρονες προσεγγίσεις για τη μάθηση.

Ημερομηνία δημιουργίας

Πέμπτη 23 Φεβρουαρίου 2023