Παρουσίαση/Προβολή
Προφορικός και Γραπτός Λόγος στην Αναπηρία ΙΙ
(ECD282) - Ευδοξία Ντεροπούλου
Περιγραφή Μαθήματος
ΣΤ΄ΕΑΡΙΝΟ ΕΞΑΜΗΝΟ
Το μάθημα δίνει έμφαση στην εκπαιδευτική παρέμβαση και στους τρόπους οργάνωσης του εκπαιδευτικού έργου αναφορικά με την ανάπτυξη του προφορικού και γραπτού λόγου νηπίων με αναπηρίες. Ειδικότερα, στοχεύει σε διαφοροποιημένες εκπαιδευτικές προσεγγίσεις ανάπτυξης του λόγου νηπίων με αναπηρίες σε δομές γενικής προσχολικής εκπαίδευσης. Οι διαφοροποιημένες εκπαιδευτικές παρεμβάσεις στοχεύουν στην ανάπτυξη του προφορικού λόγου και ειδικότερα στη βελτίωση της φώνησης, της προσωδίας, της ρυθμικής οργάνωσης του λόγου, στην ανάπτυξη της δομής και σημασιολογίας του λόγου και των επικοινωνιακών δεξιοτήτων νηπίων με αναπηρία. Επίσης, δίνεται έμφαση στην εξοικείωση και στην έκθεση των νηπίων με αναπηρίες με το γραπτό λόγο στο πλαίσιο της προσχολικής εκπαίδευσης.
Ημερομηνία δημιουργίας
Παρασκευή 13 Ιουνίου 2014
-
Δεν υπάρχει περίγραμμα