Παρουσίαση/Προβολή
Προφορικός και Γραπτός Λόγος στην Αναπηρία Ι
(ECD281) - Ευδοξία Ντεροπούλου
Περιγραφή Μαθήματος
ΣΤ' ΕΑΡΙΝΟ ΕΞΑΜΗΝΟ
Το μάθημα εξετάζει την ανάπτυξη του προφορικού και γραπτού λόγου στην αναπηρία κατά τη διάρκεια της προσχολικής ηλικίας. Εισάγει τους φοιτητές στις ιδιαιτερότητες των διαταραχών λόγου και ομιλίας νηπίων με κώφωση, τύφλωση, κινητική και νοητική αναπηρία. Ειδικότερα, γίνεται αναφορά στη διάγνωση, στην αιτιολογία και στα συστήματα ταξινόμησης των διαταραχών λόγου και ομιλίας. Αναλύονται οι φωνητικές, προσωδιακές, ρυθμικές διαταραχές καθώς και οι διαταραχές που σχετίζονται με τη δομή, σημασιολογία και την επικοινωνιακή λειτουργία του προφορικού και γραπτού λόγου. Στο πλαίσιο του μαθήματος παρουσιάζονται και αναλύονται οι στόχοι των λογοθεραπευτικών παρεμβάσεων σε μια προσπάθεια ενίσχυσης της διεπιστημονικής συνεργασίας μεταξύ του εκπαιδευτικού και του λογοθεραπευτή.
Ημερομηνία δημιουργίας
Παρασκευή 13 Ιουνίου 2014
-
Δεν υπάρχει περίγραμμα