(1074) Ιστορία, λογοτεχνία και πολιτική κατά τον 19ο αιώνα (FRL260) | Δέσποινα Προβατά |
| (641060) Μεταφραστικά εργαλεία (FRL257) | Τζιάφα Ελένη |
| (641096) Ορολογία, λεξικογραφία, μετάφραση (FRL642) | Μαβίνα Πανταζάρα |
| 6410184 - (εαρινό 2023-2024) - Άσκηση στη διδασκαλία της γαλλικής ως ξένης γλώσσας (6410184) | Άννα Καλύβα |
| 641030 Μορφολογία (FRL336) | Ευαγγελία Βλάχου |
| L’utilisation des TIC dans l’enseignement des langues (2017-18) (FRL388) | Αργυρώ Πρόσκολλη |
| L’utilisation des TIC dans l’enseignement du français (2016-17) (6410110) | Αργυρώ Πρόσκολλη |
| Ανάλυση του λόγου» (ΘΕΡ. 2020-2021) (6410180) | Στυλιανός Μαρκαντωνάκης |
| Από τη λογοτεχνία στον κινηματογράφο: το γαλλικό μυθιστόρημα και η αναπαράστασή του στην κινηματογραφική οθόνη ((64984)) | |
| ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ στο ΓΑΛΛΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ (641077) | Παναγιώτα Καλογεροπούλου |
| ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΑΡΑΒΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ, 6410166, (Introduction to Arabic Literature. Introduction à la littérature arabe) (6410166) | Ελένη Κονδύλη |
| Εργαστήριο Λογοτεχνικής μετάφρασης (FRL274) | Μαρία Παπαδήμα |
| Η χρήση των ΤΠΕ για τη διδασκαλία της ξένης γλώσσας (ΘΕΡ 2020-2021) (6410110) | Στυλιανός Μαρκαντωνάκης |
| Θεατρική Μετάφραση 6410211 -ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΟ (6410211) | Μαίρη Μπαϊρακτάρη |
| Ιστορία της εκπαίδευσης & της διδασκαλίας της γαλλικής γλώσσας στην Ελλάδα (1098) | Δέσποινα Προβατά |
| Λογοτεχνία και Κινηματογράφος (Το γαλλικό μυθιστόρημα και η αναπαράστασή του στον κινηματογράφο) (FRL374) | Μαρία-Ελευθερία Γαλάνη |
| Λογοτεχνικό ύφος και μετάφραση (641066) | Νικολέττα Κόρκα |
| Μετάφραση από τα ελληνικά προς τα γαλλικά (2023-2024) (FRL640) | Φωτεινή Καζάλα |
| Οι ιδιωτισμοί στη διδασκαλία της γαλλικής ως ξένης γλώσσας και στη μετάφραση (641025) | Κριμπόγιαννη Αικατερίνη |
| Πρακτική άσκηση στη Διδασκαλία της Γαλλικής γλώσσας (2017-18) (6410100) | Αργυρώ Πρόσκολλη |
| Σύγχρονο γαλλικό και γαλλόφωνο θέατρο ((6410191)) | |
| Φωνητική και ανάπτυξη αναγνωστικής δεξιότητας/PHONÉTIQUE ET DÉVELOPPEMENT DE LA COMPÉTENCE DE LECTURE (10178) | Μαρία (Μάρω) Πατέλη/Maro Patéli |
|