1. Στο σενάριο της ταινίας που μας απασχόλησε, υπάρχει το εύρημα ενός ιεροεξεταστή που αναλαμβάνει, κατόπιν παπικής εντολής, να διερευνήσει τον Καραβάτζο και το έργο του και να καταλήξει σε πρώτη φάση στο συμπέρασμα αν αξίζει να του δοθεί χάρη για τον φόνο ενός άνδρα, αλλά στην πραγματικότητα να αποφανθεί αν το έργο του συμβαδίζει με τη θεία πίστη, όπως την εννοεί η παπική εκκλησία. Για εκείνη ο Θεός βρίσκεται στους ουρανούς, ενώ για τον Καραβάτζο το θείο στοιχείο εντοπίζεται στους πένητες, στις πόρνες και στους κατατρεγμένους, δηλ. στους έκπτωτους αγγέλους. Οι δύο παραπάνω πίνακες αποτελούν μια ωμή, ακλόνητη απεικόνιση μιας στιγμής βαθιάς σημασίας στη χριστιανική θεολογία. Ένας καλλιτέχνης δικαιούται να προσεγγίσει στο έργο του το θείο μέσω του «περιθωρίου»; Έχει όρια η Τέχνη όταν ασχολείται με το θείο;