(χειμερινό εξάμηνο, 2022) Διαπολιτισμικές προσεγγίσεις στον ελληνικό και διεθνή χώρο (74ΤΕΚ412) | Χρήστος Παρθένης |
| (χειμερινό εξάμηνο, 2022), Διαπολιτισμική Αγωγή: Επιστημολογικές Παραδοχές και Εκπαιδευτική Πράξη (74ΤΕΚ413 63ΕΥ04 68ΠΔ) | Χρήστος Παρθένης |
| ΑΤΤΙΚΟΙ ΡΗΤΟΡΕΣ ΠΑΙΤΔΕ&ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ ΕΑΡΙΝΟ 2024 (ΦΑ107&ΦΛΓ004) (ΦΑ107 / ΦΛΓ004) | Μυρτώ-Μαρία Μαλάμου |
| Βυζαντινή Ιστορία - Εισαγωγή στην ιστορία του Βυζαντινού κόσμου (II 13ΑΤ / ΚΙΙ03 / ΜΙ) | Σοφία Μεργιαλή-Σαχά |
| Γλωσσικές δυσκολίες: οριοθέτηση, αξιολόγηση και παρέμβαση (ΨΧ123) Language difficulties:orientation, assesment and intervention (ΨΧ123) | Ασημίνα Ράλλη |
| Γλωσσική Ανάπτυξη ( ΨΧ34) | Ασημίνα Ράλλη |
| Διαθεματικότητα και Αισθητική Αγωγή (74ΤΕΚ903) | Λαμπρινή Εξάρχου |
| Διοίκηση Εκπαιδευτικών Μονάδων (EDS246) | Παύλος Πετσάβας |
| Εκπαιδευτική Αξιολόγηση στην Ειδική Αγωγή και την Ενταξιακή Εκπαίδευση (74ΤΕΚ425) | Αναστασία Βλάχου |
| Εκπαιδευτική Ένταξη Μαθητών με Αναπηρία ή/και Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες ((74ΤΕΚ020)) | Αναστασία Βλάχου |
| Θεωρία και μεθοδολογία της διδασκαλίας ΤΜ. ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ (EDS122) | Ευαγγελία Φρυδάκη |
| Ιστορία της Εκπαίδευσης (74ΤΕΚ621) (κωδικός ΦΠΨ: ΠΔ 02) (74ΤΕΚ621) | Δημήτριος Φωτεινός |
| Ιστορία της Νεοελληνικής Εκπαίδευσης (74ΤΕΚ622) (κωδικός ΦΠΨ: ΠΔ 224 - II) (74ΤΕΚ622) | Δημήτριος Φωτεινός |
| Νευροεπιστήμη και Μάθηση (EDS144) | Ζαχαρούλα Σμυρναίου |
| Ομάδα Ακαδημαϊκής Συμβούλου Όλιας Παπαϊωάννου (EDS208) | Ολυμπία Παπαϊωάννου |
| Ομάδα Ακαδημαϊκού Συμβούλου Αντωνίου Μπούρα (EDS181) | Αντώνιος Μπούρας |
| Παιδαγωγική Διαδικασία και Μάθηση στη Σχολική Τάξη (74ΤΕΚ904) | Αντώνιος Μπούρας |
| ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΗ (74ΤΕΚ011) | Μαρία Δασκολιά |
| Σύγχρονες Θεωρίες Μάθησης (PPP551) | Ζαχαρούλα Σμυρναίου |
| Σχεδιασμός Σταδιοδρομίας και Ανάπτυξη Δεξιοτήτων στο Εκπαιδευτικό Περιβάλλον (74ΤΕΚ522) | Κατερίνα Αργυροπούλου |
| Φοιτητική Συμμετοχή και Φοιτητοκεντρική Μάθηση (74ΤΕΚ910) | Ολυμπία Παπαϊωάννου |
|