Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
Νέοι Οδηγοί Βίντεο Προβολή

Μάθημα : Αθλητική Αγοραγνωσία (Sports Marketing)

Κωδικός : PHED104

PHED104  -  ΑΥΘΙΝΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ - ΣΤΑΥΡΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ (Επεξεργασία-Διαχείριση)

Περίγραμμα

Περιγραφή

Τα μαθήματα του κύκλου σπουδών Αθλητικής Διοίκησης εστιάζονται σε βασικά θέματα που καλύπτουν σφαιρικά την αθλητική διοίκηση, δίνοντας τη δυνατότητα στους αποφοίτους να αποκτήσουν εργασιακή σχέση στο χώρο του αθλητισμού με νέα σύγχρονα επαγγέλματα.

Στόχοι

Οι γενικοί στόχοι είναι η εκμάθηση βασικών αρχών και διαδικασιών εφαρμογής του μάρκετινγκ σε ολόκληρο το φάσμα της φυσικής αγωγής, του αθλητισμού και της αναψυχής

Περιεχόμενο Μαθήματος

Θεματικές Ενότητες : Η διαδικασία του αθλητικού μάρκετινγκ : βασικές έννοιες. Η διεργασία της διεύθυνσης του αθλητικού μάρκετινγκ. Το περιβάλλον του αθλητικού μάρκετινγκ Τα συστήματα αθλητικού μάρκετινγκ. Συστήματα πληροφοριών μάρκετινγκ και έρευνα αθλητικής αγοράς. Συμπεριφορά καταναλωτών αθλητισμού. Η αθλητική αγορά. Διεύθυνση αθλητικών προϊόντων. Διεύθυνση αθλητικών υπηρεσιών. Διανομή του αθλητικού προϊόντος και υπηρεσιών. Τιμολόγηση αθλητικών προϊόντων και υπηρεσιών. Προώθηση και πώληση των αθλητικών προϊόντων και υπηρεσιών.

Βοηθήματα

Ενδεικτική Βιβλιογραφία : Sandhusen R. (1993). Μάρκετινγκ. Αθήνα : Κλειδάριθμος. Pits, B., Stotlar, D. (1996). Fundamentals of sport marketing. Morgantown, WV : Fitness Information Technology. Mulin, R., Hardy, S. & Sutton, W. (1993). Sport marketing. Champaign, IL. : Human Kinetics