Kurs : Deutsche Kultur εαρινό
Kursnummer : GS629
Posts

1 month ago
καλησπέρα σας. Θα ήθελα να ενταχθώ στην πρώτη ομάδα για την παρουσίαση του Referat Weimarer Republik. Πως μπορώ να έρθω σε επικοινωνία με τους συμφοιτητές αυτής της ομάδας? Το email μου ειναι tondoukonstantia@yahoo.com. Ευχαριστώ.

4 years ago
Γεια σας και πάλι!! Ψάχνω την κ. Κουτσοδημα, κ Σκυλάκη και τον κ Κατσαντωνη! Στο fb θα με βρείτε Stella Pambou!

4 years ago
Καλησπέρα σας, είναι κάποιος από την ομάδα 5, να στείλει το email του?

4 years ago
Καλημέρα σε όλους! Βρίσκομαι στην ομάδα 2. Θα μπορούσα να έχω κάποιο mail; Ευχαριστώ πολύ!

4 years ago
Γεια σας! Ψάχνω την ομαδα 3..κ Ψυκαρακη,. κ Κατσαντωνης, κ. Κουτσοδήμα μήπως?

4 years ago
Καλησπερα, μπορειτε να στειλετε το μειλ σας εσεις απτο Gruppe 4?

4 years ago
maiils?

4 years ago
Κα Μπλιούμη καλημέρα σας!
Ηθελα να ρωτήσω το εξής. Ποια gruppen ισχύουν ; Aυτά που αναφέρονται στο email που στείλατε πριν λίγο ή στις ομάδες Χρηστών ;
Ηθελα να ρωτήσω το εξής. Ποια gruppen ισχύουν ; Aυτά που αναφέρονται στο email που στείλατε πριν λίγο ή στις ομάδες Χρηστών ;

4 years ago