Μάθημα : Μέθοδοι Έρευνας στη Θεατρολογία Research Methods in Theatre Studies
Κωδικός : THEATRE308
-
Θεματικές Ενότητες
-
Υλη εξετάσεων 2021-2022
-
Βιντεοσκοπημένα μαθήματα
-
Πρώτο μάθημα
-
Δεύτερο μάθημα: Ποσοτικές μέθοδοι έρευνας
-
Η έννοια της ποιοτικής έρευνας
-
Ιστορίες ζωής
-
Φαινομενολογία
-
Θεμελιωμένη Θεωρία (Grounded Theory)
-
Εθνογραφία και Aυτοεθνογραφία (Ethnography autoethnography)
-
Μελέτη περίπτωσης (Case study)
-
Τρόποι δειγµατοληψίας και συλλογής δεδοµένων
-
Ζητήματα έγκρισης και πρόσβασης
-
Η συνέντευξη έρευνας
-
Η παρατήρηση
-
Συλλογή ντοκουμέντων
-
Ανάλυση ποιοτικών δεδομένων
-
Λογισμικά για την ανάλυση ποιοτικών δεδομένων
-
Παρουσίαση αποτελεσμάτων
-
Ζητήματα εγκυρότητας
-
Αναφορές
-
Το θεατρικό έργο ως έρευνα
-
Το θέατρο ως τόπος έρευνας
-
Εισαγωγή
-
Εισαγωγή στη Θεατρολογική Έρευνα
-
Υλη εξετάσεων 2021-2022
Αναφορές
- Angosino, M., & Mays de Pεrez, K. (2000). Rethinking Observation. In N. Denzin & Y. Lincoln (Eds.), Hanbook of Qualitative Research (2 ed., pp. 673-702). London: Sage.
- Bernard, R., & Ryan, G. (2000). Data Management and Analysis Methods. In N.
- Denzin & Y. Lincoln (Eds.), Handbook of Qualitative Research (2 ed., pp. 769-802). London: Sage.
- Burn, A., & Parker, D. (2003). Analysing Media Texts. London: Continuum. Creswell, J. (1998). Qualitative Inquiry and Research Desing: Choosing Among Five Traditions. London: Sage
- Denzin, N., & Lincoln, Y. (2000). The discipine and practice of qualitative research.In N. Denzin & Y. Lincoln (Eds.), Handbook of Qualitative Research. London: Sage.
- Fielding, N., & Raymond, L. (1998). Computer Analysis and Qualitative Research. London: Sage
- Fontana, A., & Frey, J. (2000). The Interview. In N. Denzin & Y. Lincoln (Eds.),Handbook of Qualitative Research (2ed., pp. 645-672). London: Sage.
- Φιωτάκης, Γ., Αβούρης, Ν., Κόµης, Β., & Τσέλιος, Ν. (2005). Εργαλεία ποιοτικής ανάλυσης δεδοµένων στο πλαίσιο της Θεωρίας της ∆ραστηριότητας: Το λογισµικό ColAT.
- Hodder, I. (2000). The Interpretation of documents and material culture. In N. Denzin& Y. Lincoln (Eds.), Handbook of Qualitative Research (pp. 703-715). London: Sage.
- Κηπουροπούλου, Ε. (1996). Ψίθυροι καρδιάς ή ψίθυροι ρατσισµού; Μια µελέτη περίπτωσης για το ρατσιστικό λόγο σε µαθητές δηµοτικού. Μάκεδνον, 6, 189-204.
- Κincheloe, J., & McLaren, P. (2000). Rethinking Critical Theory and Qualitative Research. In N. Denzin & Y. Lincoln (Eds.), Handbook of Qualitative Research (2 ed., pp. 279-314). London: Sage.
- Κυριαζή, Ν. (2002). Η Κοινωνιολογική Έρευνα: Κριτική Επισκόπηση των Μεθόδων και των Τεχνικών (2 ed.). Αθήνα: Ελληνικά Γράµµατα.
- Lincoln, Y., & Guba, E. (2000). Paradigmatic controversies, contradictions, and emerging confluences. In N. Denzin & Y. Lincoln (Eds.), Handbook of Qualitative Research (2 ed.). London: Sage.
- Λυδάκη, Ά. (2001). Ποιοτικές Μέθοδοι της Κοινωνικής Έρευνας. Αθήνα:Καστανιώτης.
- McCracken, G. (1988). The Long Interview. London: Sage.
- Morrow, S., & Lee Smith, M. (1995). Construction of survival and coping by women who have survived childhood sexual abuse. Journal of Counseling Psychology, 42, 24-33.
- Olesen, V. (2000). Feminisms and Qualitative Research at and into the Millennium. InN. Denzin & Y. Lincoln (Eds.), Handbook of Qualitative Research (2 ed., pp.215-256). London: Sage.
- Patton, M. Q. (1990). Qualitative Evaluation and Research Design. Newbury Park, CA: Sage.
- Πλιακοπάνος, Σ. (2006). Αποκλεισµός-Ενσωµάτωση Κουφού Μαθητή και Σχολικές∆ιαδικασίες στο ∆ηµοτικό Σχολείο. Αριστοτέλειο Πανεπιστήµιο Θεσσαλονίκης, Θεσσαλονίκη.
- Plummer, K. (2000). Τεκµήρια Ζωής: Εισαγωγή στα Προβλήµατα και τη Βιβλιογραφίαµιας Ανθρωπιστικής Μεθόδου (Χ. Λιαναντωνάκη, Trans.). Αθήνα: Gutenberg.
- Riemen, D. (1986). The essential structure of a caring interaction. In P. Munhall & C.
- Oiler (Eds.), Nursing Research: A Qualitative Perspective. Norwalk, CT: Appleton-Century-Crofts.
- Russell, C., Gregory, D., & Gates, M. (1996). Aesthetics and substance in qualitative research posters. Qualitative Health Research, 6, 544-554.
- Schwandt, T. (2000). Three epistemological stances for qualitative inquiry: Interpretivism, Hermeneutics, and Social Constructioninsm. In N. Denzin & Y. Lincoln (Eds.), Handbook of Qualitative Research (pp. 189-214). London: Sage.
- Σεραφείµ-Ρηγοπούλου, Ε. (2003). Παράγοντες που καθορίζουν το προφίλ του
- µουσουλµάνου δασκάλου και εµπλέκονται στο έργο του. Επιθεώρηση
- Κοινωνικών Ερευνών, 112-112, 381-394.
- Stake, R. (2000). Case studies. In N. Denzin & Y. Lincoln (Eds.), Handbook of
- Qualitative Research (pp. 435-454). London: Sage
- Weitzman, E. (2000). Software and Qualitative Research. In N. Denzin & Y. Lincoln (Eds.), Handbook of Qualitative Research (2nd ed., pp. 803-820). London: Sage.
- Wolcott, H. (1994). The elementary school principal. In G. Spindler (Ed.), Tranforming Qualitative Data: Description, Analysis, and Interpretation. New York: Sage.