Μάθημα : Εκπαίδευση Ενηλίκων και Σχεδιασμός Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων (2024-2025)
Κωδικός : PRIMEDU858
-
Θεματικές Ενότητες
Βιβλιογραφία
Βιβλιογραφία (τα συγγράμματα που προτείνονται στον Εύδοξο):
- Κεδράκα, Κ. & Φίλλιπς, Ν. (2017). ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ. Πρακτικός Οδηγός για νέους εκπαιδευτές ενηλίκων. Θεσσαλονίκη: Εκδόσεις Κυριακίδη.
- Κεδράκα, Κ. (2017). Εκπαιδευτές Ενηλίκων στην Ελλάδα. Η επαγγελματική τους ανάπτυξη. Θεσσαλονίκη: Εκδόσεις Κυριακίδη.
- Ι. Βρεττός, Αχ. Καψάλης (2015). Μικροδιδασκαλία και άσκηση διδακτικών δεξιοτήτων. Αθήνα: Διάδραση (Κωδικός βιβλίου στον Εύδοξο: 86056319
- Ι. Βρεττός (2018). Μη λεκτική συμπεριφορά Εκπαιδευτικού-Μαθητή. Αθήνα: Διάδραση (Κωδικός βιβλίου στον Εύδοξο: 86056307).
Περαιτέρω βιβλιογραφία:
- Jarvis, P. (2007). Οι θεμελιωτές της Εκπαίδευσης Ενηλίκων. Αθήνα: Μεταίχμιο
- Jarvis, P. (2004). Συνεχιζόμενη Εκπαίδευση και Κατάρτιση. Αθήνα: Μεταίχμιο
- Illeris, Knud (2016). Ο τρόπος που μαθαίνουμε: Οι πολλαπλές διαστάσεις της μάθησης στην τυπική και άτυπη εκπαίδευση. Αθήνα: Μεταίχμιο.
- Knowles, S, M., Holton, F.E., Swanson, A.R. (2011). Ο ενήλικας μαθητής: Το απόλυτο εγχειρίδιο στην Εκπαίδευση Ενηλίκων και την Ανάπτυξη Ανθρώπινων Πόρων. Αθήνα: University Studio Press
- Mezirow, Jack (2007). Μετασχηματίζουσα Μάθηση. Αθήνα: Μεταίχμιο
- Παυλή-Κορρέ Μ. & Λευθεριώτου, Π. (2020). Σχεδιασμός Προγραμμάτων μη τυπικής εκπαίδευσης ενηλίκων – διά ζώσης εκπαίδευσης και ηλεκτρονικής μάθησης. Αθήνα: Ύψιλον.