Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Μάθημα : Εκπαίδευση Ενηλίκων και Σχεδιασμός Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων (2024-2025)

Κωδικός : PRIMEDU858

Εκπαίδευση Ενηλίκων και Σχεδιασμός Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων (2024-2025)

Ελεύθερης Επιλογής-Α170  -  Άννα Τσιμπουκλή

Ενότητες - Βιβλιογραφία

Βιβλιογραφία

 

Βιβλιογραφία (τα συγγράμματα που προτείνονται στον Εύδοξο):

  • Κεδράκα, Κ. & Φίλλιπς, Ν. (2017). ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ. Πρακτικός Οδηγός για νέους εκπαιδευτές ενηλίκων. Θεσσαλονίκη: Εκδόσεις Κυριακίδη.
  • Κεδράκα, Κ. (2017). Εκπαιδευτές Ενηλίκων στην Ελλάδα. Η επαγγελματική τους ανάπτυξη. Θεσσαλονίκη: Εκδόσεις Κυριακίδη.
  • Ι. Βρεττός, Αχ. Καψάλης (2015). Μικροδιδασκαλία και άσκηση διδακτικών δεξιοτήτων. Αθήνα: Διάδραση (Κωδικός βιβλίου στον Εύδοξο: 86056319
  • Ι. Βρεττός (2018). Μη λεκτική συμπεριφορά Εκπαιδευτικού-Μαθητή. Αθήνα: Διάδραση (Κωδικός βιβλίου στον Εύδοξο: 86056307).

 

Περαιτέρω βιβλιογραφία:

  • Jarvis, P. (2007). Οι θεμελιωτές της Εκπαίδευσης Ενηλίκων. Αθήνα: Μεταίχμιο
  • Jarvis, P. (2004). Συνεχιζόμενη Εκπαίδευση και Κατάρτιση. Αθήνα: Μεταίχμιο
  • Illeris, Knud (2016). Ο τρόπος που μαθαίνουμε: Οι πολλαπλές διαστάσεις της μάθησης στην τυπική και άτυπη εκπαίδευση. Αθήνα: Μεταίχμιο.
  • Knowles, S, M., Holton, F.E., Swanson, A.R. (2011). Ο ενήλικας μαθητής: Το απόλυτο εγχειρίδιο στην Εκπαίδευση Ενηλίκων και την Ανάπτυξη Ανθρώπινων Πόρων. Αθήνα: University Studio Press
  • Mezirow, Jack (2007). Μετασχηματίζουσα Μάθηση. Αθήνα: Μεταίχμιο
  • Παυλή-Κορρέ Μ. & Λευθεριώτου, Π. (2020). Σχεδιασμός Προγραμμάτων μη τυπικής εκπαίδευσης ενηλίκων – διά ζώσης εκπαίδευσης και ηλεκτρονικής μάθησης. Αθήνα: Ύψιλον.