Διδακτική Φυσικών Επιστημών
Ενότητες
Οι ιδέες μαθητών για έννοιες και φαινόμενα του φυσικού κόσμου
Στη συγκεκριμένη ενότητα πραγματεύονται ερωτήματα όπως τα παρακάτω:
Γιατί είναι σημαντικό να γνωρίζουμε τις ιδέες των μαθητών για έννοιες και φαινόμενα του φυσικού κόσμου;
Γιατί οι μαθητές έχουν εναλλακτικές ιδέες;
Ποια είναι τα κύρια χαρακτηριστικά των εναλλακτικών ιδεών;
Πώς επιτυγχάνεται ο μετασχηματισμός των εναλλακτικών ιδεών των μαθητών σε ιδέες συμβατές με την επιστημονική γνώση σύμφωνα με το μοντέλο της εννοιολογικής αλλαγής;
Τι πρέπει να γνωρίζει ο εκπαιδευτικός σε σχέση με τις εναλλακτικές ιδέες των μαθητών του ώστε να μπορεί να τις αντιμετωπίσει;