Μάθημα : Ιατρική στις Παραστατικές Τέχνες
Κωδικός : MED867
-
Θεματικές Ενότητες
-
Εφαρμοσμένη Λειτουργική Ανατομική και Φυσιολογία της Ακοής
-
Βασικές αρχές ψυχοφυσικής και αντίληψη της μουσικής - Ακουστική χώρου
-
Βαρηκοΐα από έκθεση σε Μουσική - Διαταραχές ακοής σε μουσικούς και τραγουδιστές
-
Η ακοολογική προσέγγιση στην αποκατάσταση ακοής των μουσικών - Μέθοδοι προστασίας
-
Προστασία στο περιβάλλον εργασίας - Ο ρόλος του μηχανικού ήχου
-
Δυσκολίες στο περιβάλλον εργασίας από την πλευρά των καλλιτεχνών
-
Εφαρμοσμένη Λειτουργική Ανατομική και Φυσιολογία της Φώνησης
-
Ιστορικό, Κλινική Εξέταση & Εργαστηριακή διερεύνηση διαταραχών φωνής σε τραγουδιστές
-
Διαταραχές της φωνής σε τραγουδιστές και ηθοποιούς
-
Επείγοντα φωνιατρικά συμβάματα σε τραγουδιστές
-
Προστασία & Αντιμετώπιση Προβλημάτων Φωνής: Ο ρόλος του λογοθεραπευτή
-
Η άδουσα φωνή από την πλευρά του καλλιτέχνη στο κλασικό τραγούδι
-
Η άδουσα φωνή από την πλευρά του καλλιτέχνη στο κλασικό τραγούδι. Η καταπόνηση της φωνής. Συνήθη ζητήματα τεχνικής και πρακτικές διέξοδοι
-
Ο ρόλος του δασκάλου τραγουδιού στο Ιατρείο Φωνής
-
Νευρολογία: Εγκέφαλος και Μουσική
-
Νευρολογικές Παθήσεις σε Παραστατικούς Καλλιτέχνες
-
Δημιουργικότητα και ψυχική ασθένεια
-
Μουσική ερμηνεία, δημιουργικής διαδικασίας & Ψυχοπαθολογία στις Παραστατικές τέχνες
-
Ψυχιατρικές παθήσεις στους καλλιτέχνες και τους μουσικούς
-
Φυσιολογία της άσκησης – Ο καλλιτέχνης ως αθλητής
-
Φυσιολογία του χορού
-
Μυοσκελετικές παθήσεις του άνω άκρου σε μουσικούς και του κάτω άκρου σε χορευτές
-
Αποκατάσταση μυοσκελετικών διαταραχών στις Παραστατικές Τέχνες. Ο ρόλος του φυσικοθεραπευτή
-
Οφθαλμολογικές Παθήσεις στις Παραστατικές Τέχνες
-
Διαταραχές της Κροταφογναθικής άρθρωσης και Γναθοπροσωπικός πόνος στις Παραστατικές Τέχνες
-
Εφαρμοσμένη Λειτουργική Ανατομική και Φυσιολογία της Ακοής
Προστασία στο περιβάλλον εργασίας - Ο ρόλος του μηχανικού ήχου
Εισηγητής: Δημήτρης Δημητριάδης
Περιγραφή:
Η συγκεκριμένη ομιλία θα επικεντρωθεί στη βοήθεια που μπορεί να προσφέρει ο ηχολήπης για τη δημιουργία των κατάλληλων ηχητικών συνθηκών σε χώρους όπου παίζεται ζωντανή μουσική και πιο συγκεκριμένα σε περιβάλλον πρόβας, ηχογράφησης και συναυλίας. Στόχος είναι η προστασία της ακοής των συντελεστών τόσο από ακραία “ηχητικά ατυχήματα”, αλλά κυρίως η εκπαίδευσή τους ώστε να μάθουν να δουλεύουν με τρόπο που θα διασφαλίζει την μακροχρόνια υγεία της ακοής τους.
Επιλεγμένη Βιβλιογραφία:
Βoyce T. (2018), “Introduction to Live Sound Reinforcement: The Science, the Art, and the
Practice”, Friesen Press
White P. (2015), “The SOS Guide to Live Sound: Optimising Your Band's Live-Performance Audio
(Sound On Sound Presents...)”, Focal Press
Davis G., Jones R. (1990), “Sound Reinforcement Handbook”, Hal Leonard Corporation