5. Σύστημα σύνθεσης 4:2 με πασαδόρο στη ζ3 ή στη ζ2 χωρίς ειδίκευση επιθετικών

Σύστημα σύνθεσης 4:2, με πασαδόρο στη ζ3 ή στη ζ2 χωρίς ειδίκευση επιθετικών

  • Βασικό σύστημα σύνθεσης 4:2 Επιθετικοί χωρίς ειδίκευση
    • Με παραλαβή της υποδοχής/άμυνας (1ης μπαλιάς) στη ζώνη 3
    • Με παραλαβή της υποδοχής/άμυνας (1ης μπαλιάς) στη ζώνη 2
    •  
  • Πενταμελής παράταξη υποδοχής σερβίς σε σχήμα W
    • Χώροι ευθύνης
    • Δραστηριότητες
Ετικέτες: σελ. 183-198
ΘΕ5_Συστήματα_υποδοχής_4-2_πασ_ζ3_ζ2_χωρίς_ειδίκευση_επιθετικών

ΘΕ5_Συστήματα_υποδοχής_4-2_πασ_ζ3_ζ2_χωρίς_ειδίκευση_επιθετιικών

Ψηφιακός προπονητικός πίνακας
Σύνθεση ομάδας 4-2_πασ_ζ3_Ε1-Ε4

Σύνθεση ομάδας 4-2_πασ_ζ3_Ε1-Ε4

Σύνθεση ομάδας 4:2 στην πετοσφαίριση (Φωτόδεντρο)

Παρουσίαση, μέσω οπτικής αναπαράστασης, των βασικών θέσεων των παικτών μιας ομάδας κατά την υποδοχή του σερβίς, με σύνθεση ομάδας 4:2 και διάταξη υποδοχής W, καθώς και συνοδευτικές ασκήσεις εμπέδωσης και ερωτήσεις κρίσεως. Στόχος του μαθησιακού αντικειμένου είναι η κατανόηση της τακτικής της πετοσφαίρισης και η εξάσκηση σε ρεαλιστικές καταστάσεις παιχνιδιού. Μετά τη μελέτη σύντομων πληροφοριών για την εναλλαγή των πασαδόρων από τη ζώνη επίθεσης στη ζώνη άμυνας και αντίστροφα (μετά από περιστροφή ρολόι), το μαθησιακό αντικείμενο δίνει τη δυνατότητα στους μαθητές να εφαρμόσουν τις γνώσεις τους σε αντίστοιχες καταστάσεις. Οι αμυνόμενοι παίκτες μπορούν να τοποθετηθούν σε κατάλληλες θέσεις (με σύρσιμο και εναπόθεση), ενώ δίνεται άμεση ανατροφοδότηση για τις επιλογές των μαθητών.

Quiz Σύστημα σύνθεσης 4:2

Το ερωτηματολόγιο είναι δημιουργία της εκπαιδευτικού ΠΕ11 κας. Καλλιόπης Δημάκη και αναρτήθηκε μετά από σχετική άδειά της.

Εφαρμογή: https://quizizz.com/

Ερωτηματολόγιο αξιολόγησης γνώσεων

Το ερωτηματολόγιο είναι δημιουργία της εκπαιδευτικού ΠΕ11 κας. Άννας Τζιώλη και αναρτήθηκε μετά από σχετική άδειά της.

Εργαλείο: https://docs.google.com/forms