Μάθημα : ΒΙΒΛΟΣ ΚΑΙ MANAGEMENT
Κωδικός : SOCTHEOL264
Γενικοί σύνδεσμοι |
---|
Biblical Management Principles |
25 Bible Verses About Managing Others |
The Bible on Leadership: From Moses to Matthew -- Management Lessons for Contemporary Leaders |
Leadership and management |
BIBLE AND LEADERSHIP 2+3+4 |
ομάδα TED –EX |
John C Maxwell - Leadership Principles From The Bible |
The Blessed Life | Dr. John Maxwell |
John C. Maxwell
|
How To Feed Your Faith | Dr. John Maxwell |
Skip Ross
90 DAYS OF PERSONAL GROWTH |
Ο φετιχισμός της καινοτομίας |
Τα 10 Χαρακτηριστικά Του Τέλειου Διευθυντή, Σύμφωνα Με Τη Google |
10 ΑΦΗΓΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΑΝ ΙΣΤΟΡΙΑ |
Η εφαρμογή της συστημικής θεωρίας στον χώρο του σχολείου |
Myles Munroe's Top 10 Rules For Success |
Γιατί έγιναν οι Έλληνες χριστιανοί; ΖΙΑΚΑΣ |
Γιατί έγιναν οι Έλληνες “ρωμαίοι”; Το πρόβλημα της ηγεμονίας |
Most leaders don't even know the game they are in - Simon Sinek at Live2Lead 2016 |
Η ζωή στο γρήγορο Gilles Vernet |
Μάνος Δανέζης : ο ανορθολογισμός του δυτικού πολιτισμού |
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΗΜΙΤΙΣΜΟΣ - ΗΘΙΚΗ |
OIKONOMIKA KΑΙ ΓΑΜΟΣ |
Μεσόγειος και Bίβλος: Σύμβολο ''Χάους ''ή Σταυροδρόμι Σπικοινωνίας; |
Innovation and Government in ancient and in modern times Lloyd Geoffrey |
Η «ανταγωνιστικότητα» των μαθητών Πέτρου και Ιωάννη στο κατά Ιωάννην Ευαγγέλιο μέσα από το πρίσμα της οργανωσιακής συμπεριφοράς και διοίκησης |
corona flowers# 4: Α-μηχανίες μιας επιδημίας, Πέτρος Πετρίδης- Μήτσος Μπιλάλης |
Δημόσια Συζήτηση για την Πολιτισμική Δημοκρατία - 2ο στρογγυλό τραπέζι |
Facebook Twitter Google+ LinkedIn Pinterest Ιωάννα Λαλιώτου “Δεν αρκεί μόνο να επιβιώσουμε, αλλά να ζήσουμε” (ηχητικό) |
Η δικτυακή πλατφόρμα εκπαίδευσης του SKIVRE |
Metaverse: Το τέλος του διαδικτύου |
Διερευνώντας τους Πολιτικούς Όρους Ανάδυσης της Χριστιανικής Κοινότητας |
ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ: ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΣΤΟ ΒΙΒΛΟΣ ΚΑΙ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ |
Ο ανορθολογισμός του δυτικού πολιτισμού - Μάνος Δανέζης
Ο ανορθολογισμός του δυτικού πολιτισμού - Μάνος Δανέζης. Είναι πλέον εμφανές πως ο υπάρχον πολιτισμός οδεύει προς την κατάρρευσή του.
Πώς επικρατεί αυτό το μοντέλο λάιφ στάιλ που κατ΄ουσίαν είναι ντέθ στάιλ; Πρώτον με τον πολλαπλασιασμό των πλαστών αναγκών που συναρτώνται από αντίστοιχους φόβους, οι οποίοι επιτρέπουν σε κάποιους «σωτήρες» να θησαυρίζουν, καθώς όποιος σε φοβίζει σε κάνει έρμαιο της χειραγώγησής του. Η λαιμαργία και η αντιγραφή πολλών ξένων επιθυμιών άνευ νοήματος μέσω της μίμησηςΔεύτερον με μια βιομηχανία παραγωγής ταυτοτήτων, ουσιαστικών προσωπείων που μεταβάλλουν το είναι σε ένα εποικισμένο απροσδιόριστο συσχετιστικό εαυτό, αναμφίβολα διεσπασμένο αφού πρόκειται για έναν εφαρμοσμένο μηδενισμό αφού πρόκειται για κλασματοποίηση που αποκλείει κάθε ολοκληρωτικό δόσιμο. Πλέον δεν είμαι πολλά αλλά έχω πολλά και ουσιαστικά τίποτε. Πρβλ. με πόσες περσόνες σερφάρουμε στο διαδίκτυο, όπου κυριαρχεί η σέλφι, ένας ρετουσαρισμένος εαυτός που συνήθως χαμογελά. Μέτρο. ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ - ΑΙΩΝΙΟΣ ΕΑΥΤΟΣ Ολικότητα (χωροχρονικό συνεχές) όχι διαίρεση σε ατομικότητες, συλλογικό συμφέρον που οδηγεί σε δημοκρατία και όχι σε κάτι σαν δημοκρατία. Εγώ αλλά εμείς. Συμπαντικές αξίες και στην επίγνωση ότι κάθε δράση έχει και αντίδραση. |
Δρ. Μάνος Δανέζης: Όσα δεν μας λένε για την Ηθική και την Λογική του Δυτικού Πολιτισμού |
Simon Sinek on What It Means to Be a Leader |
Ο ΔΕΚΑΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΚΑΛΟΥ ΠΡΟΤΕΣΤΑΝΤΗ ΦΡΑΝΚΛΙΝΟΣ
https://antifono.gr/diamantis-protestantismos-kai-kapitalismos/ 1. Ο χρόνος είναι χρήμα. Αυτό σημαίνει πως δεν πρέπει να υπολογίζεις μόνον αυτά που κερδίζεις κάθε μέρα, αλλά και το κόστος ευκαιρίας. Δηλαδή αυτό που χάνεις, όταν παραμένεις ανενεργός. Επομένως όχι στην ραστώνη και στο χάσιμο χρόνου, διότι έτσι χάνουμε χρήματα. 2. Η πίστωση είναι χρήμα. Δηλαδή εάν κάποιος μου αφήσει στα χέρια μου το χρήμα του- για παράδειγμα μια τράπεζα- με καλούς όρους πίστωσης, τότε έχω ευκαιρία να κερδίσω με καλή χρήση της πίστωσης και με εργασία. Το χρήμα φέρνει χρήμα.Αυτή είναι η ηθική του τόκου, που τόσο είχε απαξιωθεί από την πατερική διδασκαλία. «Να θυμάσαι πως το χρήμα έχει αναπαραγωγική και καρποφόρα φύση», λέει ο Φραγκλίνος. Όσο μεγαλύτερο κεφάλαιο διαθέσεις, τόσο περισσότερο θα κερδίσεις. Αλλά και κάθε λίρα αξίζει άπειρα, διότι μπορεί να καρποφορήσει χωρίς τέλος. Το είπε και ο Αριστοτέλης: «εις άπειρον αύξουσιν οι χρηματιζόμενοι το νόμισμα». 3. Να τηρούμε ευλαβικά τις υποσχέσεις μας Ο καλός πληρωτής έχει και το πορτοφόλι του δανειστή του. Διότι όποιος είναι γνωστός ότι πληρώνει στην προθεσμία του, όπως ακριβώς το υποσχέθηκε, μπορεί οποιαδήποτε στιγμή να σηκώσει όσο χρήμα θέλει. Είναι ο κανόνας λειτουργίας του χρηματοπιστωτικού συστήματος. Όπως λέγεται στην αγορά, η καλή πίστη. 4. Δεν υπάρχουν ασήμαντες πράξεις. Για τον προτεστάντη όλα είναι σημαντικά. Και οι πιο καθημερινές πράξεις διαμορφώνουν την εικόνα του ατόμου, την πίστη που έχει στην κοινωνία. «Ο ήχος του σφυριού στις 5 το πρωί και στις 8 το βράδυ, καθησυχάζει τον δανειστή σου. Η φωνή σου στην ταβέρνα τον σπρώχνει να σου ζητήσει πίσω τα δανεικά, πριν την προθεσμία». Επομένως η εργατικότητά σου αποδεικνύει πως θυμάσαι τις υποχρεώσεις σου, σε παρουσιάζει τίμιο άνθρωπος και αυτό πολλαπλασιάζει την πίστη σου στην αγορά. 5. Να ζεις με όσα έχεις. Δηλαδή να κάνεις υπολογισμό, ώστε να μην ξεφεύγεις ποτέ από τις δυνατότητές σου στην κατανάλωση. Η αποφυγή αυτού του κανόνα είναι όρος απαράβατος της ατομικής, της οικογενειακής και της κοινωνικής ειρήνης. Όλοι πρέπει να προσαρμόζονται στην πραγματικότητα. Είναι ο κλασικός συντηρητικός κανόνας, πάνω στον οποίο στηρίζεται όλο το καπιταλιστικό οικοδόμημα. Πρέπει να κρατάμε καθημερινό λογαριασμό εσόδων- εξόδων. Τότε θα δούμε πως πολύ μικρές δαπάνες, μπορούν να εξοικονομήσουν μεγάλα ποσά. 6. Να μην ακολουθείς την παράδοση. Πρόκειται για μια βασική προτεσταντική ιδέα. Η άρνηση της παράδοσης ξεκινά από την άρνηση της πατερικής εκκλησιαστικής παράδοσης και την αποδοχή μόνον του κειμένου της Βίβλου. Στον κοινωνικό τομέα η απαίτηση της καπιταλιστικής λογικής για αύξηση της παραγωγικότητας, συγκρούεται συχνά με την εμμονή σε παραδόσεις εργατικές. Σε αυτό που σήμερα ονομάζουμε κεκτημένα δικαιώματα. Η σύγκρουση εργαζομένων- εργοδοτών πάνω στο ζήτημα αυτό, ουσιαστικά είναι μια σύγκρουση μεταξύ παράδοσης και κεφαλαίου. Οπότε η προτεσταντική άρνηση της παραδοσιοκρατίας, βοηθάει σε μεγάλο βαθμό την καπιταλιστική συσσώρευση. 7. Η φιλαργυρία είναι η πηγή όλων των κακών. Η πεποίθηση αυτή πηγάζει από τον Απόστολο Παύλο: «ρίζα γαρ πάντων των κακών εστί η φιλαργυρία». Οπότε για την προτεσταντική ηθική δεν είναι αποδεκτή μια συμπεριφορά αποθησαυρισμού, αλλά μια συμπεριφορά επένδυσης. Το ίδιο συμβαίνει και με την κατανάλωση. Η υπερβολή της συνδυάζεται με την φιλαργυρία. Και έτσι το πρότυπο είναι μια συμπεριφορά ταιριαστή στην προοπτική της επένδυσης και του κέρδους. 8. Η φιλανθρωπία δεν είναι λύση. Για τον προτεστάντη η ευθύνη ανήκει στο άτομο. Αυτό έχει τον απόλυτο έλεγχο των πράξεών του, οπότε η φιλανθρωπία συγκρούεται με την βασική ηθική αρχή της ατομικής ευθύνης. Ο Έμερσον έγραψε τις πιο καυστικές γραμμές εναντίον της φιλανθρωπίας, ως μιας υποκριτικής και ανώφελης πράξης. Το θέμα δεν είναι να βοηθούμε τους αναξιοπαθούντες, αλλά να τους πείσουμε να προσπαθήσουν να εργαστούν τίμια και αποτελεσματικά. Για όλους υπάρχουν ευκαιρίες. 9. Να είμαστε εργατικοί και παραγωγικοί. Διότι έχουμε τοποθετηθεί στη γη από τον Θεό, για να είμαστε παραγωγικοί και να προστατεύουμε τα δημιουργήματά του. Εφόσον είμαστε κατ’ εικόνα του, θα πρέπει να τον ακολουθήσουμε. Όπως αυτός είναι παραγωγικός και δημιουργικός, έτσι πρέπει να είμαστε και εμείς. Η εργασία είναι μια απόλυτη αξία. 10. Δεν έχουν σημασία τα έργα, αλλά η πίστη. Αυτή είναι μια βασική ιδέα της προτεσταντικής θεολογίας. Θα σταθούμε ενώπιον του Θεού όχι με τα έργα μας, αλλά με την πίστη μας. Ωστόσο η θεία χάρις δεν είναι κάτι το απαθές, αλλά μια δύναμη που μας σπρώχνει προς την εργασία. Μέσω της εργασίας, που είναι μια ανάγκη, μας μεταδίδεται η παρουσία του Θεού. Επομένως πίστη και εργασία- που μας οδηγούν στον προορισμό και την Θεία Χάρη- αποτελούν τις βασικές παραμέτρους της προτεσταντικής στάσης. |
Do schools kill creativity? Sir Ken Robinson https://www.ted.com/talks/sir_ken_robinson_do_schools_kill_creativity
1. ΠΤΥΧΙΑ - ΑΡΙΘΜΟΙ - ΟΡΘΟΛΟΓΙΚΗ 2. ΠΟΔΗΛΑΤΟ (ΜΗΛΟ - ΤΡΑΓΟΥΔΙ - 3. ΤΑΛΑΝΤΑ ΒΕΡΣΟΥΣ ΑΣΩΤΟΣ (ΚΑΤ ΕΙΚΟΝΑ : ΕΩΣ ΑΡΤΙ ΕΡΓΑΖΕΤΑΙ) Milllenials
ΠΑΙΔΕΙΑ (Φιλανδία, Μοντυεσόρι, Πεσταλότσι) μετασχηματισμός /μεταμόρφωση κι όχι εξέλιξη απλώς (REVOLUTION versus EVOLUJTION) Thrive , personalized, out of box, mental health, game(matrix) immovable, movable, moves (movement) / passive – active learning / collaborative learning industrial (mechanical – better Data + tuned) VERSUS cultur / linear VERSUS organic fast food - / Command + Control VERSUS climate Control ΑΞΙΕΣ όχι ΓΝΩΣΕΙΣ + ΝΟΥΜΕΡΑ Disciplines-Subjects / Disciplines, skill procedures (arts, humanities, performance) Controll test DIAGNOSTIC TESTS TO GROUPS AS GROUPS (death Valley – KOIMISMENH) https://www.postmodern.gr/i-ekpaideytiki-skepsi-toy-parelthontos/ |
Υπολογισμός της Τυπικής Απόκλισης ως Μέτρο Διασποράς μίας ομάδας τιμών |
Εύρεση επικρατούσας ή δεσπόζουσας ή συχνότερης τιμής σε σύνολο αριθμών |
Γραμματικός έλεγχος στα αγγλικά |
The Oxford Handbook of the Economics of Religion |
ΗΓΕΣΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑΣ 30 ΒΙΒΛΙΚΟΊ ΣΤΙΧΟΙ |
Κατηγορίες συνδέσμων |
---|
- Δεν υπάρχουν κατηγορίες συνδέσμων - |