The eClass platform requires JavaScript to be viewed properly.
Please turn it on and refresh.
$langMenu
Είσοδος
Αρχική Σελίδα
Ψυχικές Διαταραχές και Μαθησιακές Δυσκολίες Παιδ...
Έγγραφα
Ψυχικές Διαταραχές και Μαθησιακές Δυσκολίες Παιδιών & Εφήβων - Ψυχολογία ΑμΕΑ
Έγγραφα
Αρχικός κατάλογος
Τύπος
Aρχείο
Μέγεθος
Ημερομηνία
ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΗ ΙΟΥΝΙΟΥ-2021, ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΞΕΤΑΣΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ: ΨΥΧΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ & ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ...
620.6 KB
7/6/21
ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΕΣ ΟΜΙΛΙΕΣ HUMANLINKS, ΑΠΡΙΛΙΟΣ-2021_
231.21 KB
1/4/21
-ΘΕΜΑΤΑ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΨΥΧΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΠΑΙΔΙΩΝ ΚΑΙ ΕΦΗΒΩΝ-ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΑμΕΑ_
759.37 KB
25/10/18
Αγχώδεις διαταραχές σε μαθητές Δημοτικού. Συγκριτική μελέτη μεταξύ αγοριών και κοριτσιών
9.15 MB
6/11/18
Αιτιολογικοί παράγοντες διάχυτων αναπτυξιακών διαταραχών (αυτισμού) όπως παρουσιάζονται από τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης
1.5 MB
6/11/18
Αιτιολογικοί παράγοντες και μέθοδοι παρέμβασης στη σχιζοφρένεια κατά την παιδική και εφηβική ηλικία
2.23 MB
6/11/18
Αντιλήψεις εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης για τις μαθησιακές δυσκολίες
6.94 MB
6/11/18
Αξιολόγηση και παρέμβαση σε παιδιά με Νοητική Στέρηση
1.65 MB
6/11/18
Αυτο-ρύθμιση και στρατηγικές μάθησης μαθητών Δημοτικού με μαθησιακές δυσκολίες
290.5 KB
6/11/18
Γνωστικά ελλείμματα των μαθητών με δυσλεξία
484.57 KB
6/11/18
Διαταραχή μετατραυματικού στρες σε παιδιά και εφήβους
3.44 MB
6/11/18
Διερεύνηση της σχέσης μεταξύ μαθησιακών δυσκολιών και στρες
880.56 KB
6/11/18
Ένταξη παιδιών με αυτισμό στο γενικό σχολείο
5.65 MB
6/11/18
Εφαρμογή συνδυαστικού μοντέλου παρέμβασης στα πλαίσια της συστημικής θεωρίας για ΔΕΠΥ
6.62 MB
6/11/18
Η αντιμετώπιση των μαθησιακών δυσκολιών. Τι πιστεύουν οι Έλληνες εκπαιδευτικοί
1010.03 KB
6/11/18
Η γοητεία των παραμυθιών. Χρήση και αξιοποίησή τους στην ειδική αγωγή
344.45 KB
6/11/18
Η διάσταση της ηθικής κρίσης στον αυτισμό υψηλής λειτουργικότητας
263.04 KB
6/11/18
Η επίδραση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και του ηλεκτρονικού εκφοβισμού στην ψυχική υγεία εκπαιδευτικών και εφήβων
3.12 MB
6/11/18
Η κοινωνική νοημοσύνη σύμφωνα με τα μοντέλα των Daniel Goleman & Karl Albrecht
1.07 MB
6/11/18
Η σημασία της χρήσης εικόνας από μαθητές με σύνδρομο Down ως εξωτερική αναπαράσταση λεκτικών προβλημάτων πρόσθεσης και αφαίρεσης
809.93 KB
6/11/18
Η συνύπαρξη της ΔΕΠΥ με τη δυσλεξία
2.76 MB
6/11/18
Ο ρόλος των βιολογικών και ψυχολογικών παραγόντων στην αιτιολογία της επιθετικής συμπεριφοράς κατά την παιδική ηλικία
3.21 MB
6/11/18
Ο ρόλος των εκπαιδευτικών στην αποτελεσματική αντιμετώπιση παιδιών με Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής-Υπερκινητικότητα (ΔΕΠ-Υ)
555.84 KB
6/11/18
Οι στάσεις των μαθητών Δημοτικού έναντι των συνομηλίκων τους με αναπηρία
5.78 MB
6/11/18
Παιδιά με νοητική υστέρηση. Συμβουλευτική προσέγγιση
1.49 MB
6/11/18
Παράγοντες που σχετίζονται με την επίδοση των παιδιών με σύνδρομο Down ως προς τις αριθμητικές έννοιες
3.95 MB
6/11/18
Παρουσίαση της διερευνητικής φάσης και παρέμβασης στα πλαίσια του ΚΕ.Δ.Δ.Υ με σκοπό την ενσωμάτωση μαθητή με σύνδρομο Asperger
1.93 MB
6/11/18
Προτάσεις για αποτελεσματική παρέμβαση σε διαταραχές αυτιστικού φάσματος
274.88 KB
6/11/18
Προτάσεις επαγγελματικού προσανατολισμού και αποκατάστασης σε άτομα με διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχές
6.86 MB
6/11/18
Πώς σχετίζεται ο σχολικός εκφοβισμός με την κατάθλιψη και την τάση αυτοκτονίας σε παιδιά και εφήβους
4.15 MB
6/11/18
Στρατηγικές κατανόησης κειμένου και μαθησιακή προσέγγιση από παιδιά γυμνασίου με μαθησιακές δυσκολίες
536.05 KB
6/11/18
Συμβουλευτική υποστήριξη σε παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες
2.12 MB
6/11/18
Συμπεριφορές αυτοϋπονόμευσης, στρατηγικές κατανόησης κειμένου και προσέγγιση στη μάθηση μαθητών Γυμνασίου με μαθησιακές δυσκολίες
2.73 MB
6/11/18
ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΩΝ, ΨΥΧΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ...
734.91 KB
7/6/21
Συσχέτιση Συναισθηματικής Νοημοσύνης και Άγχους σε μαθητές Δημοτικού
1000.38 KB
6/11/18
Τα δευτερογενή συμπτώματα της ΔΕΠΥ και η επίδρασή τους στην καθημερινότητα του παιδιού και της οικογένειας
5.75 MB
6/11/18
ΤΡΟΠΟΙ ΕΞΕΤΑΣΗΣ ΨΥΧΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ.pdf
476.96 KB
17/11/23
Τα Χαρισματικά παιδιά με Μαθησιακές Δυσκολίες. Χαρακτηριστικά, εντοπισμός και προγράμματα παρέμβασης
1.31 MB
6/11/18
Το ελληνικό θεσμικό πλαίσιο για το δικαίωμα των ατόμων με αναπηρία στην εκπαίδευση. Η διάσταση μεταξύ θεωρίας και πράξης
577.42 KB
6/11/18
Το μουσείο ως ενδιάμεσος χώρος εκπαίδευσης για τα παιδιά με ειδικές ανάγκες
380.6 KB
6/11/18
Το στρες που βιώνουν οι γονείς παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες
1.28 MB
6/11/18
Το στρες που βιώνουν οι γονείς παιδιών με σύνδρομο Down και αυτισμό
563.03 KB
6/11/18
Το σχολείο ως σημαντική πηγή στρες για τους μαθητές με δυσλεξία
2.02 MB
6/11/18
Τρόποι αντίληψης και στρατηγικές διαχείρισης του χρόνου από μαθητές με ΔΕΠ-Υ
1.09 MB
6/11/18
Ψυχοσεξουαλική ανάπτυξη και συμπεριφορά ατόμων με νοητική υστέρηση
2.61 MB
6/11/18
Discussing museum learning opportunities for children with disabilities
515.39 KB
6/11/18
Mental health and unemployment: The coping perspective
3.29 MB
6/11/18
Psychological factors and suicidal behavior in adolescents
4.09 MB
6/11/18
Social, emotional and motivational aspects of learning disabilities. Challenges and responses
690.57 KB
6/11/18
Working with students with special educational needs in Greece. Τeachers’ stressors and coping strategies
206.2 KB
6/11/18
ΧΟΡΗΓΗΣΗ ΣΥΣΤΑΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΟΛΗΣ_
65.65 KB
10/10/20
Φοιτητές με Αναπηρία & Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες - ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ_
65.35 KB
10/10/20
Αναζήτηση
Αναζήτηση
Επιλογές Μαθήματος
Ανακοινώσεις
Έγγραφα
Ημερολόγιο
Μηνύματα
Σύνδεσμοι
Please ensure Javascript is enabled for purposes of
website accessibility