ΤύποςAρχείο ΕπάνωΜέγεθοςΗμερομηνία
Σύντομες οδηγίες και παραδείγματα του APA citation style (6η εκδ.): Βιβλιογραφικές παραπομπές και αναφορές...
Οδηγίες- Παράδειγμα για ερευνητικές εργασίες
537.32 KB22/5/24
9. ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ: Αθλητισμός ως Κοινωνικό Κεφάλαιο ή ως «σκοτεινό" κοινωνικό κεφάλαιο;  
9η διάλεξη: Θεωρίες και σύγχρονος διάλογος για το Κοινωνικό Κεφάλαιο, Αθλητισμός ως Κοινωνικό Κεφάλαιο, Bowling Alone: The Collapse and Revival of the American Community (Putnam 2000), Περιοριστικό-Aποκλειστικό και Γεφυροποιό-έμμεσο κοινωνικό κεφάλαιο. "Σκοτεινό" κοινωνικό κεφάλαιο. Το Κοινωνικό Κεφάλαιο του Αθλητισμού και η Ανεκμετάλλευτη Κοινωνική του Ενέργεια
4.47 MB23/4/24
8. και 9ο μάθημα. ΤΟ ΑΝΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΤΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΤΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ: ΑΠΟ ΤΗΝ «ΕΜΦΥΛΗ ΚΟΠΩΣΗ» ΣΤΗΝ «ΕΜΦΥΛΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ»  
8η και 9η διάλεξη: Το Ανεκμετάλλευτο Κοινωνικό Κεφάλαιο του Αθλητισμού: “Why a female athlete should be your next leader”, “Make place for one more woman” : Κάνουμε Χώρο για περισσότερες γυναίκες στην Αθλητική Συμμετοχή, την Προπονητική Καθοδήγηση, και τη Διοικητική Στελέχωση. Ο ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΣΥΜΒΑΛΛΕΙ ΣΤΗ ΕΝΔΥΝΑΜΩΣΗ ΗΓΕΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ...Θα χρειαστούμε 131 χρόνια να κλείσει το έμφυλο χάσμα, “The Multitasking Whirlpool” (Kamberidou, 2020), GENDE FATIGUE, Η «έμφυλη κόπωση-εξάντληση» , “Distinguished” Women Entrepreneurs in the Digital Economy and the Multitasking Whirlpool ...
5.33 MB19/4/24
7. Η ΓΥΝΑΙΚΕΙΑ ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΣΤΗΝ ΙΟΡΔΑΝΙΑ. Εμπόδια στην αθλητική ενασχόληση.  
7η διάλεξη. Πως ξεπερνούν – υπερβαίνουν τα εμπόδια στην αθλητική ενασχόληση οι γυναίκες της «Κορανικής Κοινωνίας» (Αl-Faruqi 1984). Αθλητική ενδυμασία, Αθλητική λογοκρισία (censorship), "Ολυμπιακοί Αγώνες Μουσουλμάνων Γυναικών"- Islamic Women's Games. Έρευνα στην Ιορδανία-μεθοδολογία έρευνας: Λόγοι απαγόρευσης της γυμναστικής εκτός του μαθήματος της Φ.Α., Συμπερασματικές παρατηρήσεις. Προτάσεις. Η προώθηση και η στήριξη της μουσουλμάνας στην εκπαίδευση γενικότερα και όχι αποκλειστικά στον αθλητισμό και τη φυσική αγωγή .
5.88 MB19/4/24
6. Η ΘΕΣΗ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ ΣΤΗΝ «ΚΟΡΑΝΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ» (Αl-Faruqi 1984) KAI O ΓΥΝΑΚΕΙΟΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΑΠΟ ΙΣΛΑΜΙΚΗ ΣΚΟΠΙΑ: ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΑΝΑΣΚΟΠΗΣΗ  
6η διάλεξη/μάθημα: Η Θέση της Γυναίκας. Η Συμμετοχή των Μουσουλμάνων Γυναικών στη Φυσική Αγωγή και τον Αθλητισμό, Αθλητική ενδυμασία, Εμπόδια στην άθληση: ήθη και έθιμα, κ.ά.
4.03 MB2/4/24
5. Η 'ΜΟΝΤΕΛΟΠΟΙΗΣΗ'-ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΑΘΛΗΤΙΚΗΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ και Η ΚΡΙΣΗ ΣΤΟ ΓΥΝΑΙΚΕΙΟ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟ  
5η διάλεξη: Υποεκπροσώπηση του γυναικείου αθλητισμού στα ΜΜΕ, τηλεοπτικός χρόνος, ‘μοντελοποίηση’-εμπορευματοποίηση της αθλήτριας και του αθλητή, αθλητική ταυτότητα, άφυλοι αθλητές/τριες, Adonis Complex-Σύνδρομο του Άδωνη, Προβολή του Γυναικείου Αθλητισμού στα ΜΜΕ της Αυστραλίας, των ΗΠΑ και της Ευρώπης, Τί γίνετε στην Ελλάδα, Ορατότητα, Ελληνικός έντυπος τύπος, Η εμπορική παγκοσμιοποίηση και εκμετάλλευση του Αθλητισμού. Ισότητα στην αντικειμενικοποίση-εμπορευματοποίηση- ‘μοντελοποίηση’ του σώματος. Συμπεράσματα και Προτάσεις
8.89 MB27/3/24
4. Οι Ολυμπιακοί Αγώνες ως μέσο γνωστοποίησης των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων: ΟΡΑΤΟΤΗΤΑ - ΠΡΟΒΟΛΗ  
4η διάλεξη/4ο μάθημα. Λέξεις κλειδιά: ΟΡΑΤΟΤΗΤΑ, «Ολυμπιακοί του αίματος», «Ολυμπιακοί της ντροπής», «Πολιτισμική/πολιτιστική ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ», Εθνικιστικές εκδηλώσεις, «Η σφαγή στην Πλατεία των Τριών Πολιτισμών», Μέσο κοινωνικής χειραφέτησης για τις γυναίκες, και για πολλές κοινωνικές/εθνικές/θρησκευτικές ομάδες και μειονότητες
5.06 MB19/3/24
3. “TOKENISM” και η Διαχρονική Προσέγγιση του Γυναικείου Αθλητισμού-Αποκλεισμού (1896-2024)  
3η διάλεξη/μάθημα: Η διαχρονικότητα του γυναικείου αποκλεισμού, Ερωτήματα, ΤΑ ΣΤΕΡΕΟΤΥΠΑ – ΟΙ ΜΥΘΟΙ ΠΕΡΙ «ΑΣΘΕΝΟΥΣ ΦΥΛΟΥ» (the 'weaker sex', and the ‘weaker brain’ theory), ΔΟΕ, οι Πρόεδροι της ΔΟΕ, ΟΙ ΠΡΩΤΕΣ ΕΛΛΗΝΙΔΕΣ ΜΑΡΑΘΩΝΟΔΡΟΜΟΙ 1896 , "Olympic Games for women" 1921, 1922, 1923, «Ολυμπιακοί Αγώνες Γυναικών», Παρίσι 1922 ...
5.38 MB13/3/24
2. ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΦΥΛΟ - ΒΙΟΛΟΓΙΚΟ ΦΥΛΟ- ΕΜΦΥΛΗ ΟΥΔΕΤΕΡΟΤΗΤΑ - ΣΤΕΡΕΟΤΥΠΑ  
2η διάλεξη: Gender - Sex distinction/διάκριση ως εργαλείο ανάλυσης: Κοινωνικό φύλο - βιολογικό φύλο (αφηρημένη έννοια: κοινωνικό νόημα του φύλου) στις Κοινωνικές επιστήμες. Οι όροι Gender, Sex, Diversity (ποικιλότητα/πολυμορφία), Έμφυλη ταυτότητα. Φεμινιστικές Σπουδές, Γυναικείες Σπουδές, και Σπουδές Φύλου και Ισότητας. Κοινωνικά στερεότυπα, Η έμφυλη ουδετερότητα , Αθλητισμός, Θέμα/πιθανή ερώτηση στις εξετάσεις.
6.03 MB5/3/24
11.2 Οι μαρτυρίες μιας Γαλλίδας εθελόντριας στην προκυμαία της Σμύρνης:«Το τέλος ενός πολιτισμού ή ο θάνατος της Σμύρνης»  
Δεύτερη ενότητα (δείγμα)
1.85 MB22/5/24
11.1 O ξεριζωμός στα μάτια των περιηγητριών: «Η κυριαρχία της τρομοκρατίας» (1881-1922) και «η Μεγάλη Σφαγή» του 1896  
Πρώτη ενότητα (δείγμα)
2.7 MB22/5/24
11. O ξεριζωμός στα μάτια των περιηγητριών  
11η διάλεξη: Λαμβάνοντας υπόψη την προχθεσινή Ημέρα Εθνικής Μνήμης (19 Μαΐου), η σημερινή διάλεξη είναι αφιερωμένη στην Επέτειο Μνήμης της Γενοκτονίας των Ελλήνων και των Ελληνίδων του Πόντου (19 Μαΐου) και ακολούθως των 100 χρόνων από τη Μικρασιατική καταστροφή (1922-2022). Η Βουλή των Ελλήνων αναγνώρισε τη γενοκτονία των Ελλήνων και των Ελληνίδων του Πόντου (1908-1923) στις 24 Φεβρουάριο 1994 (Ν. 2193/1994) και η 19η Μαΐου θεσπίστηκε ως «Ημέρα Εθνικής Μνήμης της Γενοκτονίας των Ελλήνων του Πόντου». Η απόφαση για τη «λευκή σφαγή», τη μαζική και συστηματική εξόντωση του ποντιακού ελληνισμού, πάρθηκε από τους Νεότουρκους το 1908. Η Βουλή των Ελλήνων, τέσσερα χρόνια αργότερα, στις 24 Σεπτεμβρίου 1998, καθιέρωσε την 14η Σεπτεμβρίου ως «Ημέρα Εθνικής Μνήμης της Γενοκτονίας των Ελλήνων της Μικράς Ασίας από το Τουρκικό κράτος» (Ν. 2645/1998). Η Μικρασιατική Καταστροφή - η καταστροφή της Σμύρνης (η πυρπόληση της Σμύρνης, οι σφαγές, το λουτρό αίματος στην προκυμαία, κ.ά) σηματοδοτεί το οριστικό τέλος του Ελληνισμού στη Μικρά Ασία. Διάλεξη σε δύο ενότητες Ι. O ξεριζωμός στα μάτια των περιηγητριών: «Η κυριαρχία της τρομοκρατίας» (1881-1922) και «η Μεγάλη Σφαγή» (Καμπερίδου, 2022). ΙΙ. Οι μαρτυρίες μιας Γαλλίδας εθελόντριας στην προκυμαία της Σμύρνης: «Το τέλος ενός πολιτισμού ή ο θάνατος της Σμύρνης» (Καμπερίδου, 2023) . ΑΥΤΗ Η ΔΙΑΛΕΞΗ ΔΕΝ ΘΑ ΣΥΜΠΕΡΛΙΦΘΕΙ ΣΤΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ / ΣΤΗΝ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΗ
311.96 KB22/5/24
10. ΕΝΤΑΞΗ ΚΑΙ ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ / ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΨΗ. ΓΥΝΑΙΚΑ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΣΤΟΝ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟ: «ΔΙΕΚΔΙΚΩ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΜΟΥ!»  
10η διάλεξη: Κοινωνικός Αποκλεισμός, FROM INTEGRATION TO INCLUSION (Από την ένταξη στην ενσωμάτωση). Δεξιότητες που καλλιεργεί ο αθλητισμός. Αναπηρία και μητρότητα. Κοινωνική αναπαράσταση της αναπηρίας στον Αθλητισμό. Θεωρία των κοινωνικών αναπαραστάσεων . ΓΛΩΣΣΑ: People-First language (Personhood). Ερμηνεία του αγγλικού όρου inclusion (που μεταφράζουμε ως συμπερίληψη) βασίζεται στο English Index for Inclusion (CSIE, 2002).
4.03 MB21/5/24
1. ΜΑΘΗΜΑ ΓΝΩΡΙΜΙΑΣ - ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ  
1η διάλεξη: Περιεχόμενα μαθήματος: Κοινωνικό φύλο - Βιολογικό Φύλο, Έμφυλη ουδετερότητα, από τις φεμινιστικές σπουδές, τις γυναικείες σπουδές στις σπουδές φύλου και ισότητας (gender studies), κ.ά.
4.62 MB28/2/24