Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Παρουσίαση/Προβολή

Εικόνα επιλογής

Στατιστική Εφαρμοσμένη στην Εκπαιδευτική Έρευνα (ΤΕΚ 211, παλαιό ΠΔ 228) Educational Statistics

(PPP345) -  Αθανάσιος Βέρδης

Περιγραφή Μαθήματος

Στατιστική Εφαρμοσμένη στην Εκπαιδευτική Έρευνα
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ κωδικός ΤΕΚ 211
(παλαιός κωδικός ΠΔ 228)
Και ΜΑΘΗΜΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ
Statistics Applied to Educational Research

ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ
Κάθε Τρίτη 3 μμ. ως 6 μμ., Αίθουσα 823

 Για τυχόν μάθημα εξ' αποστάσεως (πατήστε εδώ)

Πατήστε εδώ για την ύλη του μαθήματος 2024-2025
Follow this link for the content of this course

Πατήστε εδώ για τις παρουσίες

 

H αξιολόγηση των φοιτητών και φοιτητριών του ακαδημαϊκού έτους 2024-2025 θα γίνει με απαλλακτική εργασία και μικρότερες εργασίες κατά τη διάρκεια της χρονιάς

Εξετάσεις 2019-2020 παλαιά ανακοίνωση

Οι εκπαιδευτικοί βασίζονται σε στατιστικά στοιχεία για να κατασκευάσουν κριτήρια αξιολόγησης για τους μαθητές τους, να βαθμολογήσουν τις μαθητικές επιδόσεις, να αξιολογήσουν την αποτελεσματικότητα της διδασκαλίας, να πληροφορήσουν τους γονείς, να σχηματίσουν μια γενικότερη εικόνα για τα εκπαιδευτικά πράγματα. Σε ευρύτερο επίπεδο οι εκπαιδευτικοί μελετούν εθνικά ή διεθνή κείμενα των συνομοσπονδιών τους και των παγκόσμιων οργανισμών, λειτουργούν ως ερευνητές σε μικρές έρευνες-δράσεις στο σχολείο τους ή στο πλαίσιο μεταπτυχιακών σπουδών και διδακτορικών διατριβών στα πανεπιστήμια και συμμετέχουν σε εθνικά και διεθνή ερευνητικά προγράμματα. Στο πλαίσιο αυτό σκοπός του μαθήματος είναι να δώσει στους συμμετέχοντες τις απαραίτητες γνώσεις περιγραφικής, επαγωγικής και πολυπαραγοντικής στατιστικής, όπως αυτή εφαρμόζεται στην εκπαιδευτική έρευνα. Η μαθηματική σημειογραφία υπάρχει, αλλά έχει περιοριστεί στο απολύτως απαραίτητο βαθμό. Οι στατιστικές έννοιες εικονοποιούνται. Διανέμονται δωρεάν τα στατιστικά πακέτα Jamovi και R. H αξιολόγηση του μαθήματος γίνεται με γραπτές εξετάσεις, στις οποίες οι συμμετέχοντες καλούνται να απαντήσουν γραπτώς σε θεωρητικές ερωτήσεις και να λύσουν ασκήσεις. 



Statistics applied to educational researchSempe

Teachers have historically relied on statistics in order to construct test items for their students, rate and predict their students’ performance, evaluate the effectiveness of their own teaching, inform parents through beautiful multidimensional graphics, and grasp the overall picture of educational issues. Teachers often study national and international research reports published either by their confederations or by international organizations. Teachers often work as researchers in small action-research projects in their own school or in their postgraduate studies, in service training courses and doctoral theses. Teachers may also participate in national and international research programs. This course aims to give students the necessary theoretical and practical knowledge of selected descriptive, inferential and multivariate statistical procedures and also exemplify the application of these procedures to educational research. The use of mathematical and statistical notation has been kept to a minimum and statistical concepts are mainly visualised. Students are given access to notes and PowerPoint presentations through the university’s e-class pages. The Jamovi freeware program as R are available. The evaluation of the course is based on written examinations, in which students are asked to discuss theoretical issues in statistics and solve simple exercises.

 

 

 

 

 

 

 

Ημερομηνία δημιουργίας

Πέμπτη 6 Οκτωβρίου 2011