Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Παρουσίαση/Προβολή

Εικόνα επιλογής

Ψυχοπαιδαγωγικές προσεγγίσεις στην αντιμετώπιση των μαθησιακών δυσκολιών

(PPP291) -  Φωτεινή Πολυχρόνη, Διαμάντω Φιλιππάτου

Περιγραφή Μαθήματος

Σκοπός του μαθήματος είναι να γνωρίσουν οι φοιτητές εμπειρικά τεκμηριωμένες προσεγγίσεις για την αντιμετώπιση των μαθησιακών δυσκολιών. Αρχικά, παρουσιάζεται το θεωρητικό πλαίσιο της εκμάθησης της ανάγνωσης, τα στάδια ανάπτυξης της ανάγνωσης και του γραπτού λόγουκαι το γνωστικό υπόβαθρο της αναγνωστικής διαδικασίας και η εννοιολογική οριοθέτηση και η ταξινόμηση των μαθησιακών δυσκολιών. Κατά τη διάρκεια των μαθημάτων παρουσιάζονται και συζητούνται ερευνητικά τεκμηριωμένες μέθοδοι παρέμβασης για την αντιμετώπιση των δυσκολιών στις βασικές διεργασίες της ανάγνωσης, της κατανόησης, της ορθογραφίας και του γραπτού λόγου. Επιπλέον, παρουσιάζονται μέθοδοι υποστήριξης των παιδιών και των εφήβων με μαθησιακές δυσκολίες στις δυσκολίες μελέτης, στα κίνητρα και στις κοινωνικές και συναισθηματικές δεξιότητες. Στο μάθημα παρουσιάζονται και συζητούνται σχετικά προγράμματα παρέμβασης που εφαρμόζονται διεθνώς και στην Ελλάδα. Το μάθημα περιλαμβάνει τις ακόλουθες θεματικές ενότητες (βλ. ενότητα Θεματικές Ενότητες)

 

Ημερομηνία δημιουργίας

Τετάρτη 9 Μαρτίου 2011