Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Παρουσίαση/Προβολή

Εικόνα επιλογής

Μarketing - Management Τηλεπικοινωνιών (ODT)

(ΔΠΜΣ 148) -  ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΘΑΝΟΣ

Περιγραφή Μαθήματος

  • H έννοια της ικανοποίησης του πελάτη και της δημιουργίας αξίας,
  • Η έννοια του σύγχρονου Marketing στις Τηλεπικοινωνίες: The Marketing concept, Η έννοια του στρατηγικού σχεδιασμού Marketing, The Stakeholders Theory. International Marketing:Βασικές έννοιες του διεθνούς Marketing,
  • Η παγκόσμια αγορά Τηλεπικοινωνιών (environmental analysis), Case-study. Αναζήτηση ευκαιριών / αποφυγή κινδύνων στην παγκόσμια αγορά Τηλεπικοινωνιών,Τρόποι Ανάλυσης Αγοράς,Συμπεριφορά Καταναλωτή,
  • Η έννοια της τμηματοποίησης της αγοράς στις Τηλεπικοινωνίες. Marketing Telecom Services, Βασικές έννοιες του Marketing υπηρεσιών, Προώθηση υπηρεσιών υψηλής τεχνολογίας,Στρατηγικός σχεδιασμός Marketing,Τοποθέτηση του προϊόντος / υπηρεσίας στην αγορά,
  • Ο κύκλος ζωής του προϊόντος / υπηρεσίας,Στρατηγικός σχεδιασμός Marketing στις Τηλεπικοινωνίες.Η έννοια του branding,Brand versus Brand Image,
  • Μελέτη περίπτωσης στις Τηλεπικοινωνίες.Marketing Επικοινωνιών,
  • Η έννοια της διαφήμισης στις σύγχρονες αγορές,Προώθηση πωλήσεων, Δημόσιες Σχέσεις, Άμεσο Marketing,E- Marketing
  • Μελέτη περίπτωσης στις Τηλεπικοινωνίες, Τιμολογιακή πολιτική στις Τηλεπικοινωνίες και Κανάλια Διανομής
  • Μελέτη περίπτωσης στις Τηλεπικοινωνίες,The Total Marketing Effort

Ημερομηνία δημιουργίας

Τρίτη 2 Δεκεμβρίου 2