Παρουσίαση/Προβολή
Μarketing - Management Τηλεπικοινωνιών (ODT)
(ΔΠΜΣ 148) - ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΘΑΝΟΣ
Περιγραφή Μαθήματος
- H έννοια της ικανοποίησης του πελάτη και της δημιουργίας αξίας,
- Η έννοια του σύγχρονου Marketing στις Τηλεπικοινωνίες: The Marketing concept, Η έννοια του στρατηγικού σχεδιασμού Marketing, The Stakeholders Theory. International Marketing:Βασικές έννοιες του διεθνούς Marketing,
- Η παγκόσμια αγορά Τηλεπικοινωνιών (environmental analysis), Case-study. Αναζήτηση ευκαιριών / αποφυγή κινδύνων στην παγκόσμια αγορά Τηλεπικοινωνιών,Τρόποι Ανάλυσης Αγοράς,Συμπεριφορά Καταναλωτή,
- Η έννοια της τμηματοποίησης της αγοράς στις Τηλεπικοινωνίες. Marketing Telecom Services, Βασικές έννοιες του Marketing υπηρεσιών, Προώθηση υπηρεσιών υψηλής τεχνολογίας,Στρατηγικός σχεδιασμός Marketing,Τοποθέτηση του προϊόντος / υπηρεσίας στην αγορά,
- Ο κύκλος ζωής του προϊόντος / υπηρεσίας,Στρατηγικός σχεδιασμός Marketing στις Τηλεπικοινωνίες.Η έννοια του branding,Brand versus Brand Image,
- Μελέτη περίπτωσης στις Τηλεπικοινωνίες.Marketing Επικοινωνιών,
- Η έννοια της διαφήμισης στις σύγχρονες αγορές,Προώθηση πωλήσεων, Δημόσιες Σχέσεις, Άμεσο Marketing,E- Marketing
- Μελέτη περίπτωσης στις Τηλεπικοινωνίες, Τιμολογιακή πολιτική στις Τηλεπικοινωνίες και Κανάλια Διανομής
- Μελέτη περίπτωσης στις Τηλεπικοινωνίες,The Total Marketing Effort
Ημερομηνία δημιουργίας
Τρίτη 2 Δεκεμβρίου 2
-
Δεν υπάρχει περίγραμμα