Μarketing - Management Τηλεπικοινωνιών (ODT) (ΔΠΜΣ 148)

ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΘΑΝΟΣ

Περιγραφή
  • H έννοια της ικανοποίησης του πελάτη και της δημιουργίας αξίας,
  • Η έννοια του σύγχρονου Marketing στις Τηλεπικοινωνίες: The Marketing concept, Η έννοια του στρατηγικού σχεδιασμού Marketing, The Stakeholders Theory. International Marketing:Βασικές έννοιες του διεθνούς Marketing,
  • Η παγκόσμια αγορά Τηλεπικοινωνιών (environmental analysis), Case-study. Αναζήτηση ευκαιριών / αποφυγή κινδύνων στην παγκόσμια αγορά Τηλεπικοινωνιών,Τρόποι Ανάλυσης Αγοράς,Συμπεριφορά Καταναλωτή,
  • Η έννοια της τμηματοποίησης της αγοράς στις Τηλεπικοινωνίες. Marketing Telecom Services, Βασικές έννοιες του Marketing υπηρεσιών, Προώθηση υπηρεσιών υψηλής τεχνολογίας,Στρατηγικός σχεδιασμός Marketing,Τοποθέτηση του προϊόντος / υπηρεσίας στην αγορά,
  • Ο κύκλος ζωής του προϊόντος / υπηρεσίας,Στρατηγικός σχεδιασμός Marketing στις Τηλεπικοινωνίες.Η έννοια του branding,Brand versus Brand Image,
  • Μελέτη περίπτωσης στις Τηλεπικοινωνίες.Marketing Επικοινωνιών,
  • Η έννοια της διαφήμισης στις σύγχρονες αγορές,Προώθηση πωλήσεων, Δημόσιε
Περισσότερα  

Ημερολόγιο