Μάθημα : Διαπολιτισμική Κοινωνική Ψυχολογία στη Σχολική Κοινότητα
Κωδικός : PSYCH138
Πρόγραμμα παρουσίασης εργασιών
Το πρόγραμμα παρουσίασης των εργασιών, οι οποίες φέτος (χειμερινό εξάμηνο 2025-2026) επικεντρώνονται στις σοφές κοινωνικοψυχολογικές παρεμβάσεις στο σχολικό πλαίσιο, διαμορφώνεται ως εξής:
Δευτέρα 15 Δεκεμβρίου 2025
| Εργασία (Κεφ. Handbook of Wise Interventions) | Παρουσιάζουν | Σχολιάζουν |
| 2. The Social‑Belonging Intervention | Δήμητρα Ζάκκα, Ευαγγελία-Ελένη Κορδάτου | Ιωάννα Δημητροπούλου, Γεωργία-Ζωή Παπαλαμπροπούλου |
| 3. Self‑Affirmation Interventions | Φωτεινή Ιατρίδου, Αγλαΐα-Κατερίνα Τεγούση | Ξανθή Κυριακοπούλου, Μανώλης Κυριζάκης |
| 4. The Utility‑Value Intervention | Γεωργία-Αικατερίνη Αγάθου, Μαρία-Ελπίδα Κουτίβα | Χριστίνα Φουρναράκη |
| 5. Difference‑Education | Ευδοξία Γκαρλέμου, Ειρήνη Χώνα | Μαρία Αρβανιτάκη, Αλεξάνδρα Ταβουλάρη |
| 10. Stress Reappraisal Interventions | Ευαγγελία Μπέτση, Ακριβή Σούρσου | Ευθυμία Πράπα, Σοφία Χιωτίνη |
Δευτέρα 22 Δεκεμβρίου 2025
| Εργασία (Κεφ. Handbook of Wise Interventions) | Παρουσιάζουν | Σχολιάζουν |
| 1. A Growth Mindset about Intelligence | Ευθυμία Πράπα, Σοφία Χιωτίνη | Αναστασία Κάκκου, Χριστίνα Παππά |
| 6. The Pathways Intervention | Μαρία Αρβανιτάκη, Αλεξάνδρα Ταβουλάρη | Ευαγγελία Μπέτση, Ακριβή Σούρσου |
| 11. Values-Alignment Interventions | Αναστασία Κάκκου, Χριστίνα Παππά | Ευδοξία Γκαρλέμου, Ειρήνη Χώνα |
| 13. The Incremental Theory of Personality Intervention | Χριστίνα Φουρναράκη | Γεωργία-Αικατερίνη Αγάθου, Μαρία-Ελπίδα Κουτίβα |
| 14. The Empathic‑Discipline Intervention | Ξανθή Κυριακοπούλου, Μανώλης Κυριζάκης | Φωτεινή Ιατρίδου, Αγλαΐα-Κατερίνα Τεγούση |
| 15. The Group‑Malleability Intervention | Ιωάννα Δημητροπούλου, Γεωργία-Ζωή Παπαλαμπροπούλου | Δήμητρα Ζάκκα, Ευαγγελία-Ελένη Κορδάτου |
Κάθε παρουσίαση θα έχει διάρκεια έως 12 λεπτά. Θα ακολουθήσει κριτικός σχολιασμός και συζήτηση με ερωτήσεις και σχόλια (έως 8 λεπτά).
Υπάρχει η δυνατότητα παρουσιάσεων με υποστήριξη πολυμέσων. Στην περίπτωση αυτή, μπορείτε να στείλετε το αρχείο στον διδάσκοντα τουλάχιστον δύο μέρες πριν από την ημερομηνία της παρουσίασης.