Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Μάθημα : Μέθοδοι Έρευνας στη Θεατρολογία Research Methods in Theatre Studies

Κωδικός : THEATRE308

Μέθοδοι Έρευνας στη Θεατρολογία Research Methods in Theatre Studies

THEATRE308  -  Αθανάσιος Βέρδης (Athanasios Verdis)

Μεθοδολογία Έρευνας
Αυτοεθνογραφία, Φαινομενολογία, Εθνογραφικά φιλμ

Autotehnography, Phenomenology, Ethnographic films 

Για μάθημα εξ' αποστάσεως πατήστε εδώ 

Παρουσίες

Σκοπός του μαθήματος είναι να δώσει στους συμμετέχοντες τα απαραίτητα εφόδια, ώστε να αναζητούν την αλήθεια και το νόημα σε αυτά που παρατηρούν, βιώνουν και μαθαίνουν. 

 

Η αλήθεια αποκρυσταλώνεται σε τόπο και σε χρόνο και σε πολλές περιπτώσεις τη βλέπουμε μόνο με μάτια του «άλλου», του «ξένου», του «διαφορετικού». Ως «δεδομένα» μιας έρευνας δεν λογίζονται μόνο οι αριθμοί αλλά και οι φορτισμένες λέξεις· το κείμενο, το ηλεκτρονικό υπερκείμενο, οι εικόνες (σταθερές ή κινούμενες), τα σχεδιογραφήματα, η κίνηση των σωμάτων στο χώρο, τα αντικείμενα των μαθητών στη σχολική αίθουσα, οι τέχνες (λογοτεχνία, κινηματογράφος, μουσική). Τα ποιο τικά δεδομένα συλλέγονται με συνεντεύξεις, παρατηρήσεις, αφηγήσεις ζωής, προσωπικά βιώματα, κοντινά και  μακρινά εθνογραφικά ταξίδια, μελέτη του διαδικτύου. Στο πλαίσιο αυτό θα ασχοληθούμε με τη εξέλιξη, τις κυριότερες συνιστώσες και τα σημαντικότερα κείμενα των ποιοτικών μεθόδων έρευνας, με έμφαση στα θέματα που σχετίζονται με τη μόρφωση και την εκπαίδευση. Η διδακτική προσέγγιση θα είναι εργαστηριακού τύπου.  

 

The purpose of this course is to give participants the necessary skills to seek truth and meaning to what they observe, experience and learn. The truth is crystallised in place and time and in many cases we can see the truth only with eyes of the "other", the "foreign", and the "different." As "data" of an investigation are not considered only the numbers but also the theory and emotionally laden words, the text and the hypertext, the images (still or moving), the caricatures and the comics, the motion of human bodies, the objects of students in the classroom, the art (literature, cinema, music). Qualitative data are collected through interviews, observations, life stories, personal experiences, near and distant ethnographic “journeys”, or even virtual ones in the social networks and the internet. In this context the main traditions and significant texts of qualitative research methods are discussed, with emphasis on issues related to schooling and the educated man. Visual data, notes and computer software shall be used as teaching aids. 

 

 

Ενότητες

Ημερολόγιο

Προθεσμία
Γεγονός μαθήματος
Γεγονός συστήματος
Προσωπικό γεγονός