Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Aξιολόγηση γνωστικών και μαθησιακών ικανοτήτων

PPP362  -  Φωτεινή Πολυχρόνη

Στόχος του μαθήματος είναι να εξοικειώσει τους φοιτητές με τις σύγχρονες τάσεις της ψυχολογικής αξιολόγησης γνωστικών και μαθησιακών ικανοτήτων σε μαθητές προσχολικής, σχολικής και εφηβικής ηλικίας. Στο μάθημα παρουσιάζονται και συζητούνται διαφορετικές μέθοδοι αξιολόγησης όπως η συνέντευξη και η παρατήρηση, η αξιολόγηση μέσω της χρήσης σταθμισμένων τεστ, η άτυπη αξιολόγηση βασισμένη στο αναλυτικό πρόγραμμα, και η αξιολόγηση μέσω ηλεκτρονικού υπολογιστή. Στο μάθημα παρουσιάζονται μέθοδοι και ενδεικτικά εργαλεία αξιολογησης, α) γνωστικών ικανοτήτων όπως η νοημοσύνη, η φωνολογική επίγνωση, η μνήμη, οι επιτελικές λειτουργίες, η συγκέντρωση και η προσοχή, και β) μαθησιακών ικανοτήτων όπως η ανάγνωση, η κατανόηση και η ορθογραφία όπως και γ) τεστ αξιολόγησης δεξιοτήτων που συνδέονται με τη μάθηαση, π.χ. στρατηγικές μάθησης,  δεξιότητες μελέτης, και κίνητρα μάθησης.   Επίσης, στο μάθημα συζητούνται  θέματα δεοντολογίας της αξιολόγησης. Το θεωρητικό μέρος συμπληρώνεται με την παρουσίαση ενδεικτικών εργαλείων αξιολόγησης στους ανωτέρω τομείς και συζήτηση μελετών περίπτωσης. Στο πλαίσιο του μαθήματος οι φοιτητές μπορούν να εκπονήσουν προαιρετική βιβλιογραφική εργασία σεμία σχετική με τους θεματικούς άξονες θεματική.

Ενότητες

Ημερολόγιο

Προθεσμία
Γεγονός μαθήματος
Γεγονός συστήματος
Προσωπικό γεγονός

Ανακοινώσεις

Όλες...