Περιγραφή Μαθήματος
Στόχος του μαθήματος είναι να εξοικειώσει τους φοιτητές με τις σύγχρονες τάσεις της ψυχολογικής αξιολόγησης γνωστικών και μαθησιακών ικανοτήτων σε μαθητές προσχολικής, σχολικής και εφηβικής ηλικίας. Στο μάθημα παρουσιάζονται και συζητούνται διαφορετικές μέθοδοι αξιολόγησης όπως η συνέντευξη και η παρατήρηση, η αξιολόγηση μέσω της χρήσης σταθμισμένων τεστ, η άτυπη αξιολόγηση βασισμένη στο αναλυτικό πρόγραμμα, και η αξιολόγηση μέσω ηλεκτρονικού υπολογιστή. Στο μάθημα παρουσιάζονται μέθοδοι και ενδεικτικά εργαλεία αξιολογησης, α) γνωστικών ικανοτήτων όπως η νοημοσύνη, η φωνολογική επίγνωση, η μνήμη, οι επιτελικές λειτουργίες, η συγκέντρωση και η προσοχή, και β) μαθησιακών ικανοτήτων όπως η ανάγνωση, η κατανόηση και η ορθογραφία όπως και γ) τεστ αξιολόγησης δεξιοτήτων που συνδέονται με τη μάθηαση, π.χ. στρατηγικές μάθησης, δεξιότητες μελέτης, και κίνητρα μάθησης. Επίσης, στο μάθημα συζητούνται θέματα δεοντολογίας της αξιολόγησης. Το θεωρητικό μέρος συμπληρώνεται με την παρουσίαση ενδεικτικών εργαλείων αξιολόγησης στους ανωτέρω τομείς και συζήτηση μελετών περίπτωσης. Στο πλαίσιο του μαθήματος οι φοιτητές μπορούν να εκπονήσουν προαιρετική βιβλιογραφική εργασία σεμία σχετική με τους θεματικούς άξονες θεματική.
Ημερολόγιο
Ανακοινώσεις
Όλες...-
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΦΟΡΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑ...
Τετάρτη 6 Νοεμβρίου 2024 - 10:06 π.μ.
-
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Τρίτη 5 Νοεμβρίου 2024 - 11:11 π.μ.
-
ESSAY FOR ERASMUS STUDENTS
Πέμπτη 31 Οκτωβρίου 2024 - 11:30 π.μ.