Μεθοδολογικές προσεγγίσεις στη διδακτική πράξη: από την παρατήρηση στον σχεδιασμό Ομάδα: ΚΑΡΑΝΔ- ΜΠΕΤΣ :

Μαρία Σφυροέρα

Περιγραφή

Βασικές επιδιώξεις του συγκεκριμένου μαθήματος είναι οι φοιτήτριες και οι φοιτητές : α) να συνειδητοποιήσουν τη σημασία της επιστημονικής γνώσης για την κατανόηση και τη συμβολή στη διαμόρφωση της εκπαιδευτικής πράξης και β) να αναπτύξουν εκπαιδευτικούς σχεδιασμούς, αξιοποιώντας την επιστημονική γνώση που προσεγγίζουν στο πλαίσιο των μαθημάτων τους και λαμβάνοντας υπόψη το συγκεκριμένο εκπαιδευτικό πλαίσιο της τάξης, στην οποία πραγματοποιούν την πρακτική τους άσκηση.

Στο πλαίσιο της παρουσίας τους στα νηπιαγωγεία οι φοιτήτριες και οι φοιτητές πραγματοποιούν αρχικά απλές και συμμετοχικές παρατηρήσεις. Τα ατομικά δελτία παρατήρησης που συντάσσουν συζητιούνται και αναλύονται στο πλαίσιο του μαθήματος και σε συναντήσεις σε μικρότερες ομάδες.  Στη συνέχεια πραγματοποιούν ομαδικά εκπαιδευτικούς σχεδιασμούς, τους οποίους αξιοποιούν σε σχετικές διδακτικές παρεμβάσεις. Κατά τις παρεμβάσεις τους αυτοπαρατηρούνται και συντάσσουν και πάλι ατομικά δελτία τα οποία συζητιούνται σε μικρές ομάδες ή/κα

Περισσότερα  

Ημερολόγιο