Μάθημα : Μarketing - Management Τηλεπικοινωνιών (ODT)
Κωδικός : D344
Περιγραφή Μαθήματος
- H έννοια της ικανοποίησης του πελάτη και της δημιουργίας αξίας,
- Η έννοια του σύγχρονου Marketing στις Τηλεπικοινωνίες: The Marketing concept, Η έννοια του στρατηγικού σχεδιασμού Marketing, The Stakeholders Theory. International Marketing:Βασικές έννοιες του διεθνούς Marketing,
- Η παγκόσμια αγορά Τηλεπικοινωνιών (environmental analysis), Case-study. Αναζήτηση ευκαιριών / αποφυγή κινδύνων στην παγκόσμια αγορά Τηλεπικοινωνιών,Τρόποι Ανάλυσης Αγοράς,Συμπεριφορά Καταναλωτή,
- Η έννοια της τμηματοποίησης της αγοράς στις Τηλεπικοινωνίες. Marketing Telecom Services, Βασικές έννοιες του Marketing υπηρεσιών, Προώθηση υπηρεσιών υψηλής τεχνολογίας,Στρατηγικός σχεδιασμός Marketing,Τοποθέτηση του προϊόντος / υπηρεσίας στην αγορά,
- Ο κύκλος ζωής του προϊόντος / υπηρεσίας,Στρατηγικός σχεδιασμός Marketing στις Τηλεπικοινωνίες.Η έννοια του branding,Brand versus Brand Image,
- Μελέτη περίπτωσης στις Τηλεπικοινωνίες.Marketing Επικοινωνιών,
- Η έννοια της διαφήμισης στις σύγχρονες αγορές,Προώθηση πωλήσεων, Δημόσιες Σχέσεις, Άμεσο Marketing,E- Marketing
- Μελέτη περίπτωσης στις Τηλεπικοινωνίες, Τιμολογιακή πολιτική στις Τηλεπικοινωνίες και Κανάλια Διανομής
- Μελέτη περίπτωσης στις Τηλεπικοινωνίες,The Total Marketing Effort
Ημερολόγιο
Προθεσμία
Γεγονός μαθήματος
Γεγονός συστήματος
Προσωπικό γεγονός
Ανακοινώσεις
Όλες...-
Τετάρτη 30 Μαρτίου 2022 - 3:17 μ.μ.
-
Τρίτη 20 Απριλίου 2021 - 9:15 μ.μ.
-
Τρίτη 20 Απριλίου 2021 - 5:58 μ.μ.