ΕΚΠΑ Ψηφιακό Μάρκετινγκ

Δαμιανός Σάκας

Περιγραφή

Η σημερινή εποχή χαρακτηρίζεται από την ψηφιακή οικονομία και την ηλεκτρονική επιχειρηματική δράση. Στα πλαίσια του μαθήματος εξετάζεται το διαδίκτυο, οι προκλήσεις και οι ευκαιρίες που προσφέρουν. Συνθήκες που προσφέρουν αποτελεσματικότερη αλληλεπίδραση με τον πελάτη και με χαμηλότερο κόστος επένδυσης. Αναλύονται οι δυνατότητες μετρησιμότητας επιδιώκοντας εταιρική στοχοθεσία προσανατολισμένη στα αποτελέσματα. Εξετάζεται η μεθοδολογία σχεδιασμού, υλοποίησης και βελτίωσης της στρατηγικής ψηφιακής προώθησης προϊόντων και υπηρεσιών. Πραγματοποιείται ενδελεχής ανάπτυξη των ενοτήτων του ψηφιακού μάρκετινγκ προκειμένου να γίνουν αντιληπτές οι προκλήσεις, οι στρατηγικές, οι τεχνικές και τα μοντέλα ανάπτυξης του, με στόχο την βελτίωση του εταιρικού ονόματος. Κατά τη διάρκεια του μαθήματος θα διερευνηθούν αντικείμενα όπως η πληροφορική, η διοίκηση επιχειρήσεων και το μάρκετινγκ, προκειμένου να υπάρξει σφαιρική κατάρτιση για τον σχεδιασμό και την υλοποίηση στρατηγικών και δράσεων ψηφιακής προώθη

Περισσότερα  
Προστατεύονται όλα τα δικαιώματα

Ημερολόγιο