Μάθημα : Εισαγωγή στις Επιστήμες της Παιδαγωγικής
Κωδικός : THEOL170
-
Θεματικές Ενότητες
-
Πώς εμφανίζεται το υλικό κάθε Θεματικής Ενότητας
-
Α. Εισαγωγή στην Παιδαγωγική Επιστήμη
-
Β. Ιδεολογίες και Φιλοσοφίες της Εκπαίδευσης
-
Γ. Εκπαίδευση και Αναλυτικό Πρόγραμμα Σπουδών
-
Δ. Εκπαίδευση και Πολιτική (Α΄μέρος)-Παιδαγωγικές προσεγγίσεις-Τα παραδείγματα της εκπαίδευσης (Β΄μέρος)
-
Ε. Ατομική επίδοση: Οι βασικές ψυχολογικές θεωρίες και εισαγωγή στις θεωρίες μάθησης
-
Πώς εμφανίζεται το υλικό κάθε Θεματικής Ενότητας
Γ. Εκπαίδευση και Αναλυτικό Πρόγραμμα Σπουδών
Σας καλωσορίζω στην τρίτη θεματική ενότητα του μαθήματος, που αφορά τη λειτουργία της Εκπαίδευσης με βάση το Αναλυτικό Πρόγραμμα Σπουδών
Με την ολοκλήρωση της ενότητας (παρουσιάσεις ppt και από το βιβλίο σελ. 148-168) θα μπορείτε να:
- προσδιορίζετε τι είναι το Αναλυτικό Πρόγραμμα Σπουδών και πώς λειτουργεί
- διακρίνετε τα Αναναλυτικά Προγράμματα στην εφαρμογή και βίωσή τους στο σχολείο
- αναγνωρίζετε τα πλαίσια και τις διαφορετικές προσεγγίσεις ανάπτυξης των Αναλυτικών Προγραμμάτων Σπουδών με βάση τον σκοπό τους
- αναφέρουν τι περιλαμβάνει ένα επίσημο Αναλυτικό Πρόγραμμα Σπουδών
- προσδιορίζουν τη φιλοσοφία των Αναλυτικών Προγραμμάτων Σπουδών
Με την εμπειρία των δύο ταινιών, σκεφτείτε ποιος είναι ο σκοπός του Αναλυτικού Προγράμματος Σπουδών στο σχολείο που παρουσιάζεται, ποιο είναι το σχεδιασμένο-επίσημο, ποιο το εκλαμβανόμενο και ποιο το κρυφό. Τέλος, αφού παρακολουθήσετε την κριτική τοποθέτηση του Ken Robinson στο βίντεο στην τελευταία διαφάνεια της παρουσίασης της ενότητας, σκεφτείτε τι θα έλεγε για το ΑΠΣ των δύο σχολείων των ταινιών, που μελετάμε.