Μάθημα : Μεθοδολογία Εκπαιδευτικής Έρευνας (ΤΕΚ 002, παλαιό ΠΔ 148) Educational Research Methodology
Κωδικός : PPP356
-
Θεματικές Ενότητες
-
Η έννοια και οι φορείς τις εκπαιδευτικής έρευνας
-
Η επισκόπηση της βιβλιογραφίας
-
Μεθοδολογίες, μέθοδοι και δεδομένα. Η κατασκευή της προσωπικής ερευνητικής ταυτότητας.
-
Η δημοσκόπηση και το ερωτηματολόγιο
-
Θεμελιωμένη Θεωρία
-
Στοιχεία περιγραφικής στατιστικής και παρουσίασης των αποτελεσμάτων
-
Συνάφειες και συσχετίσεις στην ποσοτική έρευνα
-
Η ανάλυση των κατηγορικών δεδομένων
-
Η έννοια και οι μέθοδοι της μη παραμετρικής ανάλυσης
-
Απλή παλινδρόμηση και Ανάλυση Διακύμανσης
-
Η ανάλυση περιεχομένου ως μέθοδος έρευνας
-
Η Φαινομενολογία ως φιλοσοφικό ρεύμα και ως ερευνητική μεθοδολογία
-
Η Μικροκοινωνιολογική έρευνα: Μεθοδολογίες, μέθοδοι και «κρίσεις»
-
Εισαγωγή στη μέθοδο της ερευνητικής συνέντευξης: Δομή, τύποι, στάδια, λεκτικά πλαίσια, σχέσεις εξουσίας, και τρόποι καταγραφής
-
Εισαγωγή στη κοινωνική σημειωτική και την Κριτική Ανάλυση Λόγου
-
Ακαδημαϊκή ελευθερία
-
Ζητήματα συγκατάθεσης
-
Κώδικας Δεοντολογίας στην Έρευνα
-
Προσωπικά δεδομένα
-
Δημόσια δεδομένα
-
Βιντεοσκοπημένα μαθήματα 2023-2024
-
Η έννοια και οι φορείς τις εκπαιδευτικής έρευνας
Κώδικας Δεοντολογίας στην Έρευνα
Αναρτάται εδώ ο Κώδικας Δεοντολογίας και Καλής Πρακτικής του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, όπως διαμορφώθηκε μετά από επανειλημμένες συνεδριάσεις της Επιτροπής Σύνταξης του Κώδικα και εκτεταμένη διαβούλευση με τους εκπροσώπους των Τμημάτων. Όσοι και όσες διεξάγουν έρευνα στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης θεωρείται ότι προσυπογράφουν τον Κώδικα αυτόν ως αναγκαία συνθήκη για την έγκριση της έρευνάς τους. Πέρα από τον Κώδικα Δεντολογίας και Καλής Πρακτικής του ΕΚΠΑ, οι ερευνητές και οι ερευνήτριες μπορούν να ακολουθούν τους κώδικες δεοντολογίας και άλλων επιστημονικών ενώσεων, οι οποίες είναι ενδεχομένως πιο κοντά στο επιστημονικό τους πεδίο.