Μάθημα : ΠΔΑΕ Αξιολόγηση της Μαθητικής Επίδοσης
Κωδικός : PHILOSOPHY1081
-
Θεματικές Ενότητες
-
Η ιστορία της εκπαιδευτικής αξιολόγησης
-
Θεωρίες της εκπαιδευτικής αξιολόγησης
-
Η αξιολόγηση στις ανθρωπιστικές σπουδές
-
Η θεωρία του αληθινού σκορ
-
Εισαγωγή στην ανάλυση κατά Rasch
-
Κατασκευή και ανάλυση λημμάτων (items)
-
Η τρόποι των διεθνών αξιολογικών ερευνών τύπου PISA
-
Οι διαγωνισμοί εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση
-
Κονστρακτιβιστική-αναπτυξιακή αξιολόγηση της μαθητικής επίδοσης
-
Οδηγίες Τελικής Εργασίας Μαθήματος για Ιανουάριο 2025
-
1. Περί αξιολόγησης της επίδοσης των μαθητών/τριών
-
2. Σφάλματα στην αξιολόγηση της επίδοσης
-
Η ιστορία της εκπαιδευτικής αξιολόγησης
2. Σφάλματα στην αξιολόγηση της επίδοσης
Στην παρούσα ενότητα, που εκτείνεται σε δύο διδακτικές εβδομάδες, περιγράφονται τα πιο συνήθη σφάλματα της αξιολόγησης, είτε πρόκειται για τεχνικής φύσεως σφάλματα είτε πρόκειται για στάσεις, συνήθειες, συμπεριφορές.
2α. Σφάλματα στην αξιολόγηση (για εκτύπωση).pdf | ||
2α. Σφάλματα στην αξιολόγηση.pdf | ||
Διατύπωση ορθού ερωτήματος αξιολόγησης μαθητών/τριών. Σε αυτή την εργασία σάς ζητείται να διατυπώσετε δύο ερωτήματα, εκ των οποίων το δεύτερο να αποτελεί ορθή αναδιατύπωση του πρώτου με βάση τα όσα διδαχτήκατε στην αντίστοιχη ενότητα. Κατόπιν, θα πρέπει να εξηγήσετε σε δυο γραμμές το/τα σημείο/α διόρθωσης. Οι ερωτήσεις μπορεί να είναι ανοιχτού ή κλειστού τύπου. |
||
2β. Σφάλματα στην αξιολόγηση (για εκτύπωση).pdf | ||
2β. Σφάλματα στην αξιολόγηση.pdf | ||
Ερωτηματολόγιο για τα σφάλματα και τις πλάνες στην αξιολόγηση |