Πέμπτη παράδοση (30.10.2017)

Αποσαφήνιση όψεων της θεωρίας του Heinrich Birnbach για τις υπόλοιπες μουσικές μορφές, επισημάνσεις για την σύνταξη ενός εισαγωγικού σημειώματος αναφορικά με το ιστορικό ενός έργου, καθώς και ενδεικτικές αναλύσεις από μέρους του διδάσκοντος (Joseph Haydn, Τρίο για πληκτροφόρο, βιολί και τσέλλο, σε Ρε-μείζονα, Hob. XV: 7· Τρίο για πληκτροφόρο, φλάουτο και τσέλλο, σε Ρε-μείζονα, Hob. XV: 16, δεύτερο μέρος· Τρίο για πληκτροφόρο, βιολί και τσέλλο, σε Λα-ύφεση-μείζονα, Hob. XV: 14, δεύτερο μέρος· Τρίο για πληκτροφόρο, φλάουτο και τσέλλο, σε Σολ-μείζονα, Hob. XV: 15, δεύτερο μέρος· Wolfgang Amadeus Mozart, Τρίο για πληκτροφόρο, βιολί και τσέλλο, σε Σολ-μείζονα, KV 564, δεύτερο μέρος· Τρίο για πληκτροφόρο, κλαρινέττο και βιόλα, σε Μι-ύφεση-μείζονα, KV 498, τρίτο μέρος· Τρίο για πληκτροφόρο, βιολί και τσέλλο, σε Σι-ύφεση-μείζονα, KV 502, δεύτερο μέρος).