Ανάπτυξη Γνωστικών Δεξιοτήτων

Τα ψηφιακά παιχνίδια δεν ενισχύουν μόνο τις γνώσεις και τα κίνητρα μάθησης των χρηστών για συγκεκριμένα γνωστικά αντικείμενα και θεματικές αλλά συμβάλλουν και στην ανάπτυξη ή τη βελτίωση συγκεκριμένων δεξιοτήτων τους, όπως για παράδειγμα, χωρικές δεξιότητες, δεξιότητες ανάπτυξης υπολογιστικής σκέψης, επίλυσης προβλήματος και οπτικο-χωρικές δεξιότητες. Σκοπός του κεφαλαίου είναι η παρουσίαση της επίδρασης των ψηφιακών παιχνιδιών στην ανάπτυξη ή τη βελτίωση αυτών των δεξιοτήτων μέσα από ενδεικτικές έρευνες σε διάφορες ηλικιακές ομάδες και σε διαφορετικά γνωστικά αντικείμενα. Τα αποτελέσματα αυτών των ερευνών δείχνουν ότι συγκεκριμένα είδη παιχνιδιού και κάτω από συγκεκριμένες προϋποθέσεις μπορούν να ενισχύσουν τις ανωτέρω δεξιότητες των χρηστών. Το κεφάλαιο ολοκληρώνεται με μια κριτική προσέγγιση αυτών των αποτελεσμάτων και την παράθεση ενδεικτικών προτάσεων ως προς την αξιοποίηση των ψηφιακών παιχνιδιών στην ανάπτυξη και βελτίωση συγκεκριμένων δεξιοτήτων.