ΤύποςΌνομα ΚάτωΜέγεθοςΗμερομηνία
01. ΑPPLYING EXPERIENTIAL LEARNING IN HISTOPATHOLOGY: THE HIPON e PLATFORM
ΑΡΧΕΣ ΒΙΩΜΑΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΠΑΘΟΛΟΓΙΑ: H ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ HIPON
39.54 MB15-08-2016
02. Acquiring experience in pathology predominantly from what you see, not from what you read: the HIPON e learning platform.
Adv Med Educ Pract 6: 439-45, 2015 - HIPON PubMed article
3.55 MB15-08-2016
03. Implementation of Experiential Learning in Pathology
Publication on the Impact of HIPΟΝ Project Concept and Attainment
3.79 MB15-08-2016
04. THE TEACHING PROCESS IS A SHARING PROCESS - ΔΙΔΑΣΚΩ ΑΡΑ ΜΟΙΡΑΖΟΜΑΙ
Considerations ( inevitably on a theoretical basis ) about the incentives, the work and the influence of the modern teacher. Προβληματισμοί ( αναπόφευκτα σε θεωρητική βάση ) για τα κίνητρα, το έργο και την επίδραση του σύγχρονου δασκάλου.
3.56 MB15-08-2016
05. Ο ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΣ ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΗΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣ ΤΟΥ ΔΑΣΚΑΛΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΤΗ ΔΙΑΦΟΡΑ
Δημοσίευση στο "JOURNAL OF CONTEMPORARY MEDICAL EDUCATION" 2020 VOL 10, NO. 5, PAGE 142-146
966.73 KB04-09-2020
06. ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΗ ΙΑΤΡΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Ερεθίσματα για θεσμοθέτηση αρχών διδασκαλίας της Ιατρικής. Α.Χ.Λάζαρης
15.04 MB04-09-2020
ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΣΥΓΧΡΟΝΩΝ ΜΕΘΟΔΩΝ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΣΤΗΝ ΙΑΤΡΙΚΗ
Α. Χ. Λάζαρης
6.61 MB04-11-2018
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑΣ HIPON
Υλικό προφορικής ανακοίνωσης στο 15ο Πανελλήνιο Συνέδριο Παθολογικής Ανατομικής
22.6 MB14-09-2018
ΠΡΩΤΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΗΧΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ HIPON 353.9 KB15-08-2016
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΗΧΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ HIPON 361.93 KB15-08-2016