Συμπληρωματικά Στοιχεία:



Στους φοιτητές και στις φοιτήτριες προτείνονται αποσπάσματα από τα παρακάτω κείμενα:

Alkin Marvin (2012). Evaluation roots. A wider perspective of theorists’ views and influences. New York: Sage.

Allen Danielle, Chris Dean, Maggie Schein, Sheena Kang, Melanie Webb & Annie Walton Doyle (2016). Understanding the contributions of the humanities to human development: a methodological white paper. Harvard University, Humanities & Liberal Arts Assessment Project.

Fulcher Glenn & Fred Davidson (2007). Language testing and assessment: an advance book. Abingdon, Oxon: Routledge.

King Jean, Laurie Stevahn, Gail Ghere & Jane Minnema  (2001). Toward a taxonomy of essential evaluator competencies. American Journal of Evaluation, 22(2), 229–247.

Ochsner Michael, Hug Sven & Daniel Hans-Dieter (Eds). (2016). Research assessment in the Humanities: towards criteria and procedures. Zürich: Springer.

Oosterhof Merrill (2009). Εκπαιδευτική αξιολόγηση: από την θεωρία στην πράξη. Αθήνα: Έλλην.

Patton Michael (2011). Developmental evaluation: applying complexity concepts to enhance innovation. New York, NY: Guilford Press.

Scriven Michael (1994). Evaluation as a discipline. Studies in Educational Evaluation, 20(1), 147–166.

Shaw Ian, Jennifer Greene & Melvin Mark (Eds) (2006). The SAGE handbook of evaluation. London: Sage. http://dx.doi.org/10.4135/9781848608078

Verdis Athanasios & Christina Sotiriou (2017). The psychometric characteristics of the Advanced Measures of Music Audiation in a region with strong non-Western music tradition. International Journal of Music Education.

Wilbrink Benn (1997). Assessment in historical perspective. Studies in Educational Evaluation, 23, 31–48.

Βέρδης Αθανάσιος (2006). Οι διεθνείς μελέτες για την αξιολόγηση της μαθητικής επίδοσης, από άποψη ερευνητικής μεθοδολογίας και στατιστικής ανάλυσης. Στο Δ. Κακανά, Κ. Μπότσογλου, Ν. Χανιωτάκης, & Ε. Καβαλάρη (Επιμ.), Η αξιολόγηση στην εκπαίδευση: Παιδαγωγική και διδακτική διάσταση: 71 κείμενα για την αξιολόγηση (σελ. 695–703). Θεσσαλονίκη: Αφοί Κυριακίδη.

Κασσωτάκης Μιχάλης (2003). Το τεστ δεξιοτήτων: μια προσπάθεια χωρίς συνέχεια. Επιθεώρηση Συμβουλευτικής Και Προσανατολισμού, 6465, 13–16.

Κασσωτάκης Μιχάλης (2013). Η αξιολόγηση της επίδοσης των μαθητών. Αθήνα: Γρηγόρη.

Κασσωτάκης Μιχάλης (2018). Η αξιολόγηση των σχολικών μονάδων και των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Αθήνα: Γρηγόρη (σελίδες 27-86,  271-279, 163-199).

Καψάλης Αχιλλέας & Νίκος Χανιωτάκης (2015). Εκπαιδευτική αξιολόγηση. Θεσσαλονίκη: Κυριακίδη.

Παπαναστασίου Κωσταντίνος (2017). Μέτρηση και αξιολόγηση στην εκπαίδευση. Αυτέκδοση.

Πετροπούλου Ουρανία, Κατερίνα Κασιμάτη, Συμεών Ρετάλης (2015). Σύγχρονες μορφές εκπαιδευτικής αξιολόγησης με αξιοποίηση εκπαιδευτικών τεχνολογιών. Αθήνα: Κάλλιππος.

Τσακίρη Δέσποινα (2018). Η θέσμιση της αξιολόγησης των μαθητών και το φαντασιακό σχολείο. Αθήνα: Μεταίχμιο (σελ. 149-167).

Λογισμικά

Lorenzo-Seva Urbano & Pere Ferrando (2006). “Factor”: a computer program to fit the exploratory factor analysis model. Behavioural Research Methods, 38(1), 88–91.

Linacre John (2006). A user’s guide to Winsteps and Ministeps Rasch-model computer programs. Chicago, IL. Retrieved from http://www.linksoft.com.tw/data/winsteps1.pdf