Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Μάθημα : Μεθοδολογία Εκπαιδευτικής Έρευνας (ΤΕΚ 002, παλαιό ΠΔ 148) Educational Research Methodology

Κωδικός : PPP356

Μεθοδολογία Εκπαιδευτικής Έρευνας (ΤΕΚ 002, παλαιό ΠΔ 148) Educational Research Methodology

PPP356  -  Αθανάσιος Βέρδης

Ιστολόγιο

Ο ρόλος των συναισθημάτων στη μάθηση

Σάββατο 31 Οκτωβρίου 2020 - 7:59 μ.μ.

- από τον χρήστη

Τελικά ερευνητικά ερωτήματα

1. Ποια τα θετικά συναισθήματα των Εκπαιδευτικών στο χώρο εργασίας τους (αγάπη, ενδιαφέρον, ευχαρίστηση και ικανοποίηση, απόλαυση, υπερηφάνεια, ενθουσιασμός ...);

2. Ποια τα αρνητικά συναισθήματα των Εκπαιδευτικών (απογοήτευση, θυμός, ντροπή, ενοχή, έλλειψη ψυχραιμίας, θλίψη ...); 

3. Ποια τα θετικά συναισθήματα των μαθητών κατά την εκπαιδευτκή πράξη (απόλαυση, ικανοποίση, υπερηφάνεια, χαρά ...); 

4. Ποια τα αρνητικά συναισθήματα των μαθητών (άγχος, απογοήτευση, θλίψη, αδιαφορία ...); 

5. Ποιες είναι οι συναισθηματικές δεξιότητες που βοηθούν στη διαδικασία της εκπαιδευτικής πράξης (η επίγνωση των συναισθημάτων, ο έλεγχος των συναισθημάτων, ο αυτοέλεγχος, η ενσυναίσθηση ...); 

Σχόλια (0)