Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Μάθημα : Μεθοδολογία Εκπαιδευτικής Έρευνας (ΤΕΚ 002, παλαιό ΠΔ 148) Educational Research Methodology

Κωδικός : PPP356

Μεθοδολογία Εκπαιδευτικής Έρευνας (ΤΕΚ 002, παλαιό ΠΔ 148) Educational Research Methodology

PPP356  -  Αθανάσιος Βέρδης

Ιστολόγιο

Στάσεις και παρεμβάσεις των εκπαιδευτικών αναφορικά με τα γλωσσικά λάθη ελλήνων και αλλοδαπών μαθητών στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση

Σάββατο 24 Οκτωβρίου 2020 - 1:39 μ.μ.

- από τον χρήστη

Τίτλος έρευνας: Στάσεις και παρεμβάσεις των εκπαιδευτικών αναφορικά με τα γλωσσικά λάθη ελλήνων και αλλοδαπών μαθητών στην δευτεροβάθμια εκπαέδευση

Ερευνητικά ερωτήματα:

  • Τι θα ορίζατε ως γλωσσικό λάθος;

  • Ποιες θεωρείτε ότι είναι οι κατηγορίες του γλωσσικού λάθος;

  • Ποια λάθη θεωρείτε ότι είναι μαγαλύτερης βαρύτητας; Αυτά που εμφανίζονται στον προφορικό ή στον γραπτό λόγο; Παρακαλώ αιτιολογήστε την απαντησή σας.

  • Για ποιον λόγο πιστεύετε ότι οι μαθητές σας προβαίνουν σε γλωσσικά λάθη;

  • Τα κορίτσια ή τα αγόρια εμφανίζουν περισσότερα λάθη στον λόγο τους; Παρακαλώ αιτιολογήστε την απάντηση σας.

  • Οι έλληνες ή οι αλλοδαποί μαθητές εμφανίζουν περισσότερα φλωσσικά λάθη; Παρακαλώ αιτιολογήστε την απαντησή σας.

  • Μεγαλύτερης η μικρότερης ηλικίας κάνουν περισσότερα γλωσσικά λάθη; Παρακαλώ αιτιολογήστε την απαντησή σας.

  • Ποιες είναι οι προτάσεις σας για την αντιμερωπήση των γλωσσικών λαθών των μαθητών σας ώστε να βελτιωθεί η σχολική τους επίδοση;

Σχόλια (1)

Χρήστης:Μπαρμπαράκου Χριστίνα
- από τον χρήστη

Σάββατο 24 Οκτωβρίου 2020 - 2:14 μ.μ.

Διάλεξες , ένα πολύ ωραίο , αλλά και φλέγον ζήτημα στην εποχή μας , καθώς τα παιδιά , εμφανίζουν δυσκολία στο να ανταπεξέλθουν γενικά στα σχολικά μαθήματα που προτείνονται, αλλά ιδιαίτερα στα γλωσσικά μαθήματα. Θα έλεγα , ότι δεν θα έπρεπε να διαχωρίζουμε τους αλλοδαπούς και τους Έλληνες ως προς τα γλωσσικά λάθη , γιατί και οι δύο αυτές ομάδες , μπορούν να δεχθούν τον ίδιο ''ρατσισμό στα λάθη τους. Καλό θα ήταν , κατά την γνώμη μου να υπάρχει περισσότερη ενασχόληση στα σχολεία των γλωσσικών μαθημάτων , και διάφοροι τρόποι για να διδαχθεί το μάθημα αυτό, ώστε τα παιδιά, να μην το βλέπουν μόνο βαθμοθηρικά , αλλά να δίνουν έμφαση στην γνώση και στην διόρθωση των λαθών τους.