Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Μάθημα : Μεθοδολογία Εκπαιδευτικής Έρευνας (ΤΕΚ 002, παλαιό ΠΔ 148) Educational Research Methodology

Κωδικός : PPP356

Μεθοδολογία Εκπαιδευτικής Έρευνας (ΤΕΚ 002, παλαιό ΠΔ 148) Educational Research Methodology

PPP356  -  Αθανάσιος Βέρδης

Χαρτοφυλάκιο - Ιστολόγιο

Δευτέρα 9 Νοεμβρίου 2020 - 10:31 π.μ.

- από τον χρήστη

Ας κατασκευάσουμε εμείς τώρα ερευνητικά ερωτήματα-υποθέσεις

Χρησιμοποιήστε 2 από τις παρακάτω έννοιες και προσδιορίστε πως μπορούν να σχετίζονται μέσα σε λογικά πλαίσια οικονομική κατάσταση Χρόνος παρακολούθησης τηλεόρασης ηλικία Εμπιστοσύνη στο κοινοβούλιο ανεργία κατάθλιψη Ικανοποίηση από τη ζωή Χρήση ναρκωτικών Μορφωτικό επίπεδο Ομοφοβία (διακρίσεις με αφετηρία τον σεξουαλικό προσανατολισμό)

Στη συνέχεια, Διατυπώστε ένα ερευνητικό ερώτημα-υπόθεση για τις έννοιες που επιλέξατε.

Προσοχή

1) για

 ... [περισσότερα]  |  Σχόλια (14)

Δευτέρα 9 Νοεμβρίου 2020 - 10:24 π.μ.

- από τον χρήστη

ΑΣΚΗΣΗ 3

Ποια νομίζετε ότι είναι τα ερευνητικά ερωτήματα-υποθέσεις που έθεσαν οι ερευνητές της παρακάτω

Έρευνας

Εξάλλου, αν γενικά οι νέες υστερούν στις καθιερωμένες μορφές πολιτικής συμμετοχής, η έρευνα

του ΕΚΚΕ του 2012 για την κρίση, στην οποία αναφερθήκαμε παραπάνω, καταγράφει, πράγματι,

μια εικόνα υψηλής συμμετοχικότητας των νέων γυναικών (στην Αθήνα), σε όλες τις νέες διόδους

πολιτικής συμμετοχής και τις εναλλακτικές μορφές κινητοποίησης, σε ποσοστά αντίστοιχα των

νέων ανδρών. Συγχρόνως, ο

 ... [περισσότερα]  |  Σχόλια (9)

Δευτέρα 9 Νοεμβρίου 2020 - 10:08 π.μ.

- από τον χρήστη

ΑΣΚΗΣΗ 2

Ποια νομίζετε ότι είναι τα ερευνητικά ερωτήματα-υποθέσεις που έθεσαν οι ερευνητές της παρακάτω

Έρευνας;

Στην National School Climate Survey (Kosciw & Cullen, 2002) Η.Π.Α., στην οποία συμμετείχαν 904 μαθητές με ομοφυλοφιλικό προσανατολισμό, το 81% των μαθητών αναφέρει ότι το εκπαιδευτικό προσωπικό ποτέ δεν παρεμβαίνει, όταν μπροστά του γίνονται σχόλια σε βάρος μαθητών που δεν θεωρούνται ετεροφυλόφιλοι. Ο φόβος και η ανασφάλεια κυριαρχεί σε όλους τους τύπους των σχολείων (δημόσια ή ιδιωτι

 ... [περισσότερα]  |  Σχόλια (9)

Δευτέρα 9 Νοεμβρίου 2020 - 8:22 π.μ.

- από τον χρήστη

ΑΣΚΗΣΗ 1

Ποια νομίζετε ότι είναι τα ερευνητικά ερωτήματα-υποθέσεις που έθεσαν οι ερευνητές της παρακάτω Έρευνας

Ο Pettigrew (1998) βρήκε ότι η φιλία αποτελεί μία από τις αιτίες μείωσης της προκατάληψης, ενώ

οι Dovidio, Mann,& Gaertner, (1989) που εξέτασαν διαφορετικούς τύπους επαφής που

αναπτύχθηκαν ανάμεσα σε μετανάστες και Ιταλούς νεαρής ηλικίας, βρήκαν, μεταξύ άλλων, ότι

όσοι διατηρούσαν φιλικές σχέσεις με τους μετανάστες εκδήλωσαν και χαμηλότερα επίπεδα έκδηλης

προκατάληψης.

Από: Παρασκευόπο

 ... [περισσότερα]  |  Σχόλια (10)

Κυριακή 8 Νοεμβρίου 2020 - 1:17 μ.μ.

- από τον χρήστη

Τελικά ερευνητικά ερωτήματα

1. Οι φιλίες αγοριών και κοριτσιών αποτελούν διαφορετικές κουλτούρες από ομοτίμους και ποιες είναι οι ανταλλαγές για την ανάπτυξη;

2. Κατά πόσον η συν-αμφιβολία και οι συναφείς δομές της αυτο-αποκάλυψης και του μυαλού έχουν διαφορετικές σχέσεις με τη φιλία και τη συναισθηματική προσαρμογή;

3. Ποιος είναι ο αντίκτυπος των κανόνων φύλου στις εφηβικές ηλικίες σε διαφορετικά περιβάλλοντα;

 

 

 |  Σχόλια (0)

Δευτέρα 2 Νοεμβρίου 2020 - 1:51 μ.μ.

- από τον χρήστη

Υπάρχει οργανωμένη προσπάθεια διαφήμισης και προώθησης της μαύρης κουλτούρας στην Ελλάδα?

Η Ελλάδα έχει χαρακτηριστικά που την εντάσσουν στις ανεπτυγμένες  χώρες της Δύσης και άλλα που την κατατάσσουν στις αναπτυσσόμενες.Ως εκ τούτου δεν δημιούργησε τις απαραίτητες προυποθέσεις για να προσελκύσει το ενδιαφέρον των μαύρων που προέρχονται από χώρες του Τρίτου Κόσμου και αναζητούν καλύτερες συνθήκες ζωής ενώ δεν ακολούθησε αποκιοκρατική πολιτική όπως άλλες χώρες.Θεωρείτε ότι η ελάχιστη έλευση μεταν

 ... [περισσότερα]  |  Σχόλια (0)

Σάββατο 31 Οκτωβρίου 2020 - 7:59 μ.μ.

- από τον χρήστη

Τελικά ερευνητικά ερωτήματα

1. Ποια τα θετικά συναισθήματα των Εκπαιδευτικών στο χώρο εργασίας τους (αγάπη, ενδιαφέρον, ευχαρίστηση και ικανοποίηση, απόλαυση, υπερηφάνεια, ενθουσιασμός ...);

2. Ποια τα αρνητικά συναισθήματα των Εκπαιδευτικών (απογοήτευση, θυμός, ντροπή, ενοχή, έλλειψη ψυχραιμίας, θλίψη ...); 

3. Ποια τα θετικά συναισθήματα των μαθητών κατά την εκπαιδευτκή πράξη (απόλαυση, ικανοποίση, υπερηφάνεια, χαρά ...); 

4. Ποια τα αρνητικά συναισθήματα των μαθητών (άγχος, απογοήτευση, θλίψη

 ... [περισσότερα]  |  Σχόλια (0)

Παρασκευή 30 Οκτωβρίου 2020 - 9:44 μ.μ.

- από τον χρήστη

                         Το φαινόμενο των social media στην ζωή των εφήβων και οι συνέπειες του.

Ερευνητικά ερωτήματα:

  • Από ποια ηλικία τα παιδιά επιθυμούν να αποκτήσουν λογαριασμό στα Μέσα Μαζικής Δικτύωσης;
  • Ποια είναι η αιτία αυτού του φαινομένου;
  • Τι ωθεί τους νέους να προσπαθούν να κερδίσουν προσοχή μέσω των social media;
  • Σε τι οφείλεται ο ανταγωνισμός που συχνά επικρατεί ανάμεσα στα μέλη των δικτύων αυτών;
  • Οι διαφορές που παρατηρούνται, σε σύγκριση με το παρελθόν, στην συμπεριφορά και τον σε
 ... [περισσότερα]  |  Σχόλια (0)

Δευτέρα 26 Οκτωβρίου 2020 - 7:51 π.μ.

- από τον χρήστη

Τίτλος: Το φαινόμενο των reality shows στην σύγχρονη τηλεόραση 

Ερωτήματα: 
1. Για ποιον λόγο οι άνθρωποι παρακολουθούν reality;
2. Γιατί κάποιος παίρνει την αποφάση να συμετάσχει σε ένα τέτοιου είδους show;
3. Τι αντίκτυπο έχει στην ψυχολογία των τηλεθεατών και των συμμετεχόντων;
4. Πως η κοινωνία αντιμετωπίζει τα reality;
5. Τι προσφέρει και τι επίπτωση εχει στους νέους; 

 |  Σχόλια (2)

Δευτέρα 26 Οκτωβρίου 2020 - 3:46 π.μ.

- από τον χρήστη

  1. Τι είναι ρατσισμός και ποιες είναι οι μορφές του ; 
  2. Οφείλεται ο ρατσισμός στον ανταγωνισμό των διαφορετικών ομάδων της κοινωνίας και στα κοινωνικά στερεότυπα ; 
  3. Ποιοι παράγοντες δημιουργούν τον φόβο απέναντι στο <<διαφορετικό>>;
  4. Πως θα απαλλαγούν οι κοινωνίες από την προκατάληψη και τον ρατσισμό;
  5. Αποτελεί η παιδεία έναν σημαντικό παράγοντα καταπολέμησής του ; 
 |  Σχόλια (0)

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Ιστορικό αναρτήσεων