Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Παρουσίαση/Προβολή

Εικόνα επιλογής

Σχολική ψυχολογία: σύνδεση θεωρίας και πράξης - Ζ΄ εξάμηνο - ΜΟΝΟ για φοιτήτριες / φοιτητές του Τμήματος Τουρκικών Σπουδών και Σύγχρονων Ασιατικών Σπουδών

(70804) -  Δρ. Γεώργιος Α. Κουγιουμτζής

Περιγραφή Μαθήματος

Στο μάθημα "Σχολική ψυχολογία: σύνδεση θεωρίας και πράξης" θα πραγματευθούμε ένα μεγάλο εύρος θεμάτων που σχετίζονται με τη Σχολική - Εκπαιδευτική Ψυχολογία και ειδικότερα με πτυχές που εστιάζουν σε Στρατηγικές Διαχείρισης Κρίσεων Παιδιών και Εφήβων στο Σχολικό Περιβάλλον. Πιο συγκεκριμένα, θα διδαχθούν κάποιες από τις ακόλουθες ενότητες:

  • Νευροαναπτυξιακές διαταραχές και αποκλίνουσα συμπεριφορά: Παιδιά με ΔΕΠ-Υ και παραβατικότητα στην τάξη
  • Διαταραχές ανάπτυξης, μάθησης και συμπεριφοράς ως παράγοντες επικινδυνότητας για την εκδήλωση αποκλίνουσας, επιθετικής ή και παραβατικής συμπεριφοράς
  • Παράγοντες κινδύνου στην οικογένεια και εκδήλωση επιθετικής συμπεριφοράς στο σχολικό περιβάλλον
  • Συμπεριφορές που απορρέουν από διαταραχές αισθητηρικής επεξεργασίας – Εκπαιδευτική εργοθεραπεία
  • H αυτορρύθμιση της μάθησης σε σχολικό πλαίσιο
  • Συναισθηματικές δυσκολίες και επιθετική συμπεριφορά παιδιών
  • H ακαδημαϊκή επίδοση των παιδιών με νευροαναπτυξιακές διαταραχές: υποστηρικτικές στρατηγικές στην τάξη
  • Το ψυχόδραμα και ο κινηματογράφος ως στρατηγικές διαχείρισης κρίσεων στη σχολική τάξη
  • Εκφάνσεις Θετικής Ψυχολογίας στην εκπαίδευση
  • Συλλογικό πλαίσιο πρόληψης και διαχείρισης προβλημάτων μάθησης και συμπεριφοράς: Το παράδειγμα του σχολικού συστήματος Προώθησης Θετικής Συμπεριφοράς (ΠροΘεΣυ)
  • Αποτελεσματική διαχείριση προβλημάτων συμπεριφοράς στην τάξη
  • Στρατηγικές διαχείρισης μαθητών υπό το πρίσμα της εθνοπολιτισμικής ετερότητας και διαπολιτισμικής εκπαίδευσης

 

 

Ημερομηνία δημιουργίας

Τετάρτη 18 Οκτωβρίου 2023