Παρουσίαση/Προβολή
Σχολική ψυχολογία: σύνδεση θεωρίας και πράξης - Ζ΄ εξάμηνο - ΜΟΝΟ για φοιτήτριες / φοιτητές του Τμήματος Τουρκικών Σπουδών και Σύγχρονων Ασιατικών Σπουδών
(70804) - Δρ. Γεώργιος Α. Κουγιουμτζής
Περιγραφή Μαθήματος
Στο μάθημα "Σχολική ψυχολογία: σύνδεση θεωρίας και πράξης" θα πραγματευθούμε ένα μεγάλο εύρος θεμάτων που σχετίζονται με τη Σχολική - Εκπαιδευτική Ψυχολογία και ειδικότερα με πτυχές που εστιάζουν σε Στρατηγικές Διαχείρισης Κρίσεων Παιδιών και Εφήβων στο Σχολικό Περιβάλλον. Πιο συγκεκριμένα, θα διδαχθούν κάποιες από τις ακόλουθες ενότητες:
- Νευροαναπτυξιακές διαταραχές και αποκλίνουσα συμπεριφορά: Παιδιά με ΔΕΠ-Υ και παραβατικότητα στην τάξη
- Διαταραχές ανάπτυξης, μάθησης και συμπεριφοράς ως παράγοντες επικινδυνότητας για την εκδήλωση αποκλίνουσας, επιθετικής ή και παραβατικής συμπεριφοράς
- Παράγοντες κινδύνου στην οικογένεια και εκδήλωση επιθετικής συμπεριφοράς στο σχολικό περιβάλλον
- Συμπεριφορές που απορρέουν από διαταραχές αισθητηρικής επεξεργασίας – Εκπαιδευτική εργοθεραπεία
- H αυτορρύθμιση της μάθησης σε σχολικό πλαίσιο
- Συναισθηματικές δυσκολίες και επιθετική συμπεριφορά παιδιών
- H ακαδημαϊκή επίδοση των παιδιών με νευροαναπτυξιακές διαταραχές: υποστηρικτικές στρατηγικές στην τάξη
- Το ψυχόδραμα και ο κινηματογράφος ως στρατηγικές διαχείρισης κρίσεων στη σχολική τάξη
- Εκφάνσεις Θετικής Ψυχολογίας στην εκπαίδευση
- Συλλογικό πλαίσιο πρόληψης και διαχείρισης προβλημάτων μάθησης και συμπεριφοράς: Το παράδειγμα του σχολικού συστήματος Προώθησης Θετικής Συμπεριφοράς (ΠροΘεΣυ)
- Αποτελεσματική διαχείριση προβλημάτων συμπεριφοράς στην τάξη
- Στρατηγικές διαχείρισης μαθητών υπό το πρίσμα της εθνοπολιτισμικής ετερότητας και διαπολιτισμικής εκπαίδευσης
Ημερομηνία δημιουργίας
Τετάρτη 18 Οκτωβρίου 2023
-
Δεν υπάρχει περίγραμμα