Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Παρουσίαση/Προβολή

Εικόνα επιλογής

Διδακτική Μεθοδολογία της Τουρκικής και Παιδαγωγική Αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών (ΤΠΕ) - Στ΄ εξάμ. Τμήμα Τουρκικών Σπουδών και Σύγχρονων Ασιατικών Σπουδών

(70563) -  Δρ. Γεώργιος Α. Κουγιουμτζής

Περιγραφή Μαθήματος

Γ. Α. Κουγιουμτζής (2020) (Επιμ.). Προσεγγίσεις στη Διδακτική της Τουρκικής και ΤΠΕ (Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών). Αθήνα: Γρηγόρη.

 

Α΄ Μέρος - Θεωρητικό πλαίσιο σύγχρονης Διδακτικής και ΤΠΕ

1. Λειτουργική διδακτική (Minder, 2000)1. Η αξιοποίηση των σύγχρονων παιδαγωγικών κατευθύνσεων στο σχεδιασμό της διδασκαλίας

• Η κονστρουκτιβιστική αντίληψη για τη μάθηση και τη διδασκαλία (Piaget, Vygotsky, Bruner)

2. Πλαίσιο Δόμησης Διδασκαλίας

• Γενικές αρχές διδακτικής μεθοδολογίας: Από το τι και το γιατί, στο πώς;
(διδακτικός σκοπός, διδακτικός στόχος, διδακτική μέθοδος, διδακτικός σχεδιασμός, πορεία διδασκαλίας, διδακτικές τεχνικές & μέσα)

Β΄ Μέρος: Εναλλακτικές διδακτικές προσεγγίσεις και μέθοδοι
1. Το κονστρουκτιβιστικό μοντέλο του διδακτικού σχεδιασμού (role playing, concept maps, brainstorming, graphic organizers)
2. Συνεργατική διδασκαλία και μάθηση (cooperative learning)
3. Διευρευνητική διδασκαλία με σχέδια εργασίας (project)
4. Υποστηρικτική διδασκαλία (scaffolding)
5. Επικοινωνιακό πλαίσιο διδασκαλίας (communicative learning)
6. Διδακτικές προσεγγίσεις με αξιοποίηση Νέων Τεχνολογιών
7. Μέθοδος Κατάκτησης Εννοιών

Με ιδιαίτερη έμφαση στο διδακτικό σχεδιασμό μιας διδακτικής ενότητας και την ευρύτερη οργάνωση της διδασκαλίας, στο πλαίσιο της παιδαγωγικής αξιοποίησης των Τεχνολογιών της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών (ΤΠΕ).

 

Β΄ Μέρος - Διδακτικά σενάρια για τη διδασκαλία της Τουκρικής ως δεύτερης ή ξένης γλώσσας

Ημερομηνία δημιουργίας

Τρίτη 9 Μαΐου 2017