Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Παρουσίαση/Προβολή

Εικόνα επιλογής

Εισαγωγή στη Γυναικεία Λατινοαμερικανική Πεζογραφία

(72ΙΣΠ169) -  Βικτωρία Κρητικού

Περιγραφή Μαθήματος

72ΙΣΠ169-Εισαγωγή στη Γυναικεία Λατινοαμερικανική Πεζογραφία (6 ECTS)-Υποχρεωτικό Μάθημα Επιλογής (ΣΤ΄ εξάμηνο)

Το μάθημα εξετάζει τάσεις της γυναικείας πεζογραφίας στην Λατινική Αμερική, καθώς και τα ιστορικά, πολιτικά και κοινωνικοοικονομικά φαινόμενα που επέδρασαν στην διαμόρφωσή του. Πραγματοποιείται μελέτη και κριτική προσέγγιση και αντιπροσωπευτικών έργων των σημαντικοτέρων συγγραφέων της Λατινικής Αμερικής με έμφαση στην επίδραση των ιστορικών, κοινωνικών και οικονομικών γεγονότων της κάθε εποχής.

 Στόχος του μαθήματος είναι:

- ενίσχυση της αποκτηθείσας γνώσης σε προηγούμενα εξάμηνα από μαθήματα, όπως «Ισπανοαμερικανική Λογοτεχνία Ι και ΙΙ», «Μεθοδολογία Επιστημονικής Έρευνας», «Εισαγωγή στη Θεωρία Λογοτεχνίας» «Μεθοδολογία επιστημονικής Έρευνας»,

- εξοικείωση του/της φοιτητή/-τριας με τις διάφορες τάσεις  της γυναικείας πεζογραφίας της Λατινικής Αμερικής,

- ο/η φοιτητής/-τρια με το πέρας του εξαμήνου να έχει αποκτήσει βασική και σοβαρή γνώση της γυναικείας πεζογραφίας της Λατινικής Αμερικής και να έχει εξοικειωθεί με βασικά έργα των σημαντικότερων συγγραφέων, καθώς και των επικρατέστερων τάσεων που παρατηρούνται σ’ αυτά, στο πλαίσιο των ιστορικών, κοινωνικών και οικονομικών φαινόμενων.

Με τη μελέτη και την πρακτική κατά τη διάρκεια του εξαμήνου ο/η φοιτητής/-τρια θα αποκτήσει την ικανότητα να αναλύει μυθιστορήματα και διηγήματα χρησιμοποιώντας τις κατάλληλες τεχνικές ανάλυση -στις οποίες έχει κάνει πρακτική κατά τη διάρκεια του εξαμήνου- με την εφαρμογή βασικών θεωρητικών γνώσεων της λογοτεχνίας σε έργα που απαιτείται να μελετήσει.

Στις ασκήσεις ο/η φοιτητής/-τρια πρέπει: να χειρίζεται με ακρίβεια τη βασική ορολογία της γυναικείας ισπανοαμερικανικής πεζογραφίας, καθώς και της θεωρίας και κριτικής της λογοτεχνίας, να εφαρμόζει σωστά τις βασικές μεθόδους ανάλυσης της πεζογραφίας και  να δείχνει ικανότητα σύνθεσης.

Το μάθημα έχει σεμιναριακό χαρακτήρα και προσφέρει τη δυνατότητα να αναπτυχθεί ο διάλογος στην τάξη. Επιδιώκεται η ενασχόληση των φοιτητών/-τριών με εποπτευόμενες εργασίες/ασκήσεις και γενικότερα η αυτόνομη μάθηση. Παρέχεται έντυπη και ηλεκτρονική βιβλιογραφία.

Αξιολόγηση της αποκτηθείσας γνώσης γίνεται με ασκήσεις, εποπτευόμενη εργασία ή γραπτή εξέταση. Προβλέπεται αξιολόγηση του μαθήματος με συμπλήρωση ειδικού ερωτηματολογίου από τους/τις φοιτητές/-τριες ανώνυμα.

Ημερομηνία δημιουργίας

Τετάρτη 30 Σεπτεμβρίου 2020