Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Παρουσίαση/Προβολή

Εικόνα επιλογής

Εκπαιδευτική Καινοτομία και Θρησκευτική Αγωγή (ΠΜΣ "Θρησκευτική εκπαίδευση και αγωγή")

(SOCTHEOL475) -  Ιωάννα Κομνηνού

Περιγραφή Μαθήματος

“It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives.

It is the one that is most adaptable to change.”

Η εκπαιδευτική καινοτομία παρέχει προσεγγίσεις που έχουν τη δύναμη να μεταμορφώσουν ριζικά την εκπαίδευση. Μέσα από αυτό το μάθημα η προσπάθεια μας επικεντρώνεται στο να αρχίσουμε να κάνουμε την εκπαιδευτική καινοτομία πιο ορατή, να εντοπίσουμε τι είναι, πώς προκύπτει και πώς μπορεί να προωθηθεί, να αξιολογηθεί και στη συνέχεια να διαδοθεί.

Ακολουθώντας τον Fullan (2007), θεωρούμε ότι η καινοτομία στην εκπαίδευση πρέπει να περιέχει τρία στοιχεία:

•  Χρήση νέου υλικού (Προγράμματα σπουδών ή τεχνολογίες)

• Χρήση νέων διδακτικών προσεγγίσεων (διδακτικές στρατηγικές ή δραστηριότητες)

• Αναθεώρηση πεποιθήσεων (παιδαγωγικές παραδοχές).

Στο μάθημά μας αυτό το εξάμηνο θα εστιάσουμε σε αυτούς τους άξονες και θα δούμε ποιες διδακτικές προσεγγίσεις οδηγούν αφενός στην καλλιέργεια υψηλών νοητικών λειτουργιών και αφετέρου στην ανάπτυξη δεξιοτήτων με αξιακές, συναισθηματικές και κοινωνικές διαστάσεις.

Ημερομηνία δημιουργίας

Τρίτη 28 Μαρτίου 2023