Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Παρουσίαση/Προβολή

Εικόνα επιλογής

Θεωρία και πράξη της Θρησκευτικής Αγωγής (ΠΜΣ "Θρησκευτική εκπαίδευση και αγωγή")

(SOCTHEOL454) -  Ιωάννα Κομνηνού

Περιγραφή Μαθήματος

Από τις θεωρίες μάθησης, στα διδακτικά μοντέλα, στις μεθόδους, τις τεχνικές και τα μέσα. Παρουσιάζονται δομικά στοιχεία του εκπαιδευτικού σχεδιασμού, με έμφαση στις δεξιότητες του 21ου αιώνα, και οι κυριότερες ταξινομίες διδακτικών μοντέλων. Παρουσιάζονται τεχνικές δημιουργικής και κριτικής σκέψης, ενώ παράλληλα εξετάζονται τα αποτελέσματα που έχουν στη μάθηση, με αντίστοιχα παραδείγματα στη διδασκαλία και μάθηση του μαθήματος των Θρησκευτικών. Μετά από μια σύντομη επισκόπηση των κυριότερων ταξινομιών των βασικών δεξιοτήτων, παρουσιάζονται τα είδη και η διάκριση των δεξιοτήτων σε: Βασικές δεξιότητες, δεξιότητες κλειδιά, κοινωνικές και προσωπικές δεξιότητες. Εξετάζονται οι βασικές δεξιότητες σε σχέση με τις διεργασίες πρόσληψης των πληροφοριών και διατήρησης της μάθησης με ειδική αναφορά στον σκοπό και στους στόχους της Θρησκευτικής Αγωγής. Παρουσιάζονται οι αρχές της βιωματικής μάθησης και ο ρόλος της εμπειρίας στη μαθησιακή διαδικασία για την πραγμάτευση θρησκευτικών θεμάτων. Εξετάζονται βασικές αρχές εκπαιδευτικού σχεδιασμού με κέντρο την ενίσχυση των μαθησιακών εμπειριών μέσα από την ανάληψη δράσης.

Ημερομηνία δημιουργίας

Δευτέρα 28 Νοεμβρίου 2022