Παρουσίαση/Προβολή
ΕΙΔΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΗΣ ΡΩΣΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ: ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΙΙ
(718005) - Αθανάσιος Νάτσης
Περιγραφή Μαθήματος
Το μάθημα, το οποίο αποτελεί συνέχεια του αντίστοιχου μαθήματος του Ζ΄εξαμήνου, συμπληρώνει περαιτέρω και ολοκληρώνει τη θεωρητική εκπαίδευση και πρακτική εξάσκηση των φοιτητών / μελλοντικών διδασκόντων της Ρωσικής ως ξένης γλώσσας.
Με την ολοκλήρωση του κύκλου μαθημάτων οι φοιτητές θα είναι σε θέση:
- να αναγνωρίζουν και να αξιοποιούν στη διδακτική πράξη τα πορίσματα του υφιστάμενου θεωρητικού προβληματισμού σε μια σειρά καίριων για τη διδασκαλία της ξένης γλώσσας θεμάτων όπως: η παραγωγή λόγου και τα είδη της, η αξιολόγηση (διαγνωστική, διαμορφωτική, τελική), η πιστοποίηση γλωσσομάθειας για τη Ρωσική ως ξένη γλώσσα, η παρατήρηση και αξιολόγηση γλωσσικών μαθημάτων για διαφορετικές ηλικίες μαθητών σύμφωνα με τους περιγραφητές του Ευρωπαϊκού Φακέλου για Εκπαιδευόμενους Καθηγητές Γλωσσών,
-να σχεδιάζουν και να υλοποιούν επιτυχώς ωριαίες δειγματικές διδακτικές προτάσεις στο πλαίσιο διδασκαλίας της Ρωσικής ως ξένης γλώσσας σε κάθε επίπεδο του ΚΕΠΑ.
Πιστωτικές μονάδες (ECTS): 5
Ώρες διδασκαλίας εβδομαδιαία: 6
Υποχρεωτικό μάθημα του Προγράμματος Πιστοποίησης Παιδαγωγικής και Διδακτικής Επάρκειας
Τρόπος εξέτασης:
Το μάθημα, λόγω του εφαρμοσμένου χαρακτήρα του, δεν έχει τελική εξέταση. Η αξιολόγηση-βαθμολόγηση των φοιτητριών/φοιτητών γίνεται κατά τη διάρκεια των μαθημάτων του εξαμήνου βάσει των παρακάτω κριτηρίων:
- Υποχρεωτική ενδιάμεση γραπτή εξέταση (προόδου) στο θεωρητικό μέρος του μαθήματος υπό μορφή δοκιμασίας πολλαπλής επιλογής (15%)
- Υποχρεωτική εκπόνηση μιας (01) γραπτής εργασίας και μιας (01) γραπτής πρακτικής άσκησης (15%)
- Υποχρεωτικός σχεδιασμός και διδακτική υλοποίηση με φυσική παρουσία ενώπιον ακροατηρίου μιας (1) δειγματικής διδασκαλίας χρονικής διάρκειας 45΄στο πλαίσιο διδασκαλίας της Ρωσικής ως ξένης γλώσσας σε επίπεδο τουλάχιστον Β2 του Κοινού Ευρωπαϊκού Πλαισίου Αναφοράς για τις γλώσσες (70%)
- Προαιρετική συμμετοχή σε προτεινόμενες ασκήσεις/δραστηριότητες μέσω της πλατφόρμας e-class του μαθήματος
Τρόπος βαθμολόγησης: στην κλίμακα του δέκα (10)
Προτεινόμενη βιβλιογραφία:
- Δενδρινού, Β., Καραβά, Ε. κ.ά. (2014). Οι ξένες γλώσσες στο σχολείο: Οδηγός του εκπαιδευτικού των ξένων γλωσσών. ΙΕΠ-ΥΠΠΑΙΘ. Διαθέσιμο στο: https://www.openbook.gr/oi-xenes-glwsses-sto-sxoleio-odigos-tou-ekpaideytikou/
- Есакова, М.Н, Кольцова, Ю.Н., Харатсидис, Э.К. (2012). История Русской Культуры. X-начало XV века. Αθήνα: Επίκεντρο. (Χορηγείται ως σύγγραμμα)
- Совет Европы (2003). Общеевропейские компетенции владения иностранным языком: Изучение, обучение, оценка. Страсбург: Департамент по языковой политике. (Διαθέσιμο μέσω της ηλεκτρονικής τάξης του μαθήματος)
- Συμβούλιο της Ευρώπης (2014): Ευρωπαϊκός Φάκελος για Εκπαιδευόμενους Καθηγητές Γλωσσών. Στρασβούργο: Ευρωπαϊκό Κέντρο Σύγχρονων Γλωσσών. (Διαθέσιμο μέσω της ηλεκτρονικής τάξης του μαθήματος)
- Weir, C.J. (2005). Language Testing and Validation. Basingstoke: Palgrave.
Ημερομηνία δημιουργίας
Δευτέρα 5 Μαρτίου 2018
-
Δεν υπάρχει περίγραμμα