Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Παρουσίαση/Προβολή

Εικόνα επιλογής

ΕΙΔΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΗΣ ΡΩΣΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ: ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΙΙ

(718005) -  Αθανάσιος Νάτσης

Περιγραφή Μαθήματος

Το μάθημα, το οποίο αποτελεί συνέχεια του αντίστοιχου μαθήματος του Ζ΄εξαμήνου, συμπληρώνει περαιτέρω και ολοκληρώνει τη θεωρητική εκπαίδευση και πρακτική εξάσκηση των φοιτητών / μελλοντικών διδασκόντων της Ρωσικής ως ξένης γλώσσας.
Με την ολοκλήρωση του κύκλου μαθημάτων οι φοιτητές θα είναι σε θέση:
- να αναγνωρίζουν και να αξιοποιούν στη διδακτική πράξη τα πορίσματα του υφιστάμενου θεωρητικού προβληματισμού σε μια σειρά καίριων για τη διδασκαλία της ξένης γλώσσας θεμάτων όπως: η παραγωγή λόγου και τα είδη της, η αξιολόγηση (διαγνωστική, διαμορφωτική, τελική), η πιστοποίηση γλωσσομάθειας για τη Ρωσική ως ξένη γλώσσα, η παρατήρηση και αξιολόγηση γλωσσικών μαθημάτων για διαφορετικές ηλικίες μαθητών σύμφωνα με τους περιγραφητές του Ευρωπαϊκού Φακέλου για Εκπαιδευόμενους Καθηγητές Γλωσσών,
-να σχεδιάζουν και να υλοποιούν επιτυχώς ωριαίες δειγματικές διδακτικές προτάσεις στο πλαίσιο διδασκαλίας της Ρωσικής ως ξένης γλώσσας σε κάθε επίπεδο του ΚΕΠΑ.

Πιστωτικές μονάδες (ECTS): 5

Ώρες διδασκαλίας εβδομαδιαία: 6

Υποχρεωτικό μάθημα του Προγράμματος Πιστοποίησης Παιδαγωγικής και Διδακτικής Επάρκειας

Τρόπος εξέτασης:

Το μάθημα, λόγω του εφαρμοσμένου χαρακτήρα του, δεν έχει τελική εξέταση. Η αξιολόγηση-βαθμολόγηση των φοιτητριών/φοιτητών γίνεται κατά τη διάρκεια των μαθημάτων του εξαμήνου βάσει των παρακάτω κριτηρίων:

  • Υποχρεωτική ενδιάμεση γραπτή εξέταση (προόδου) στο θεωρητικό μέρος του μαθήματος υπό μορφή δοκιμασίας πολλαπλής επιλογής (15%)
  • Υποχρεωτική εκπόνηση μιας (01) γραπτής εργασίας και μιας (01) γραπτής πρακτικής άσκησης   (15%)
  • Υποχρεωτικός σχεδιασμός και διδακτική υλοποίηση με φυσική παρουσία ενώπιον ακροατηρίου  μιας (1) δειγματικής διδασκαλίας χρονικής διάρκειας 45΄στο πλαίσιο διδασκαλίας της Ρωσικής ως ξένης γλώσσας σε επίπεδο τουλάχιστον Β2  του Κοινού Ευρωπαϊκού Πλαισίου Αναφοράς για τις γλώσσες (70%)
  • Προαιρετική συμμετοχή σε προτεινόμενες ασκήσεις/δραστηριότητες μέσω της πλατφόρμας e-class του μαθήματος

Τρόπος βαθμολόγησης: στην κλίμακα του δέκα (10)

Προτεινόμενη βιβλιογραφία:

  • Δενδρινού, Β., Καραβά, Ε. κ.ά. (2014). Οι ξένες γλώσσες στο σχολείο: Οδηγός του εκπαιδευτικού των ξένων γλωσσών. ΙΕΠ-ΥΠΠΑΙΘ. Διαθέσιμο στο: https://www.openbook.gr/oi-xenes-glwsses-sto-sxoleio-odigos-tou-ekpaideytikou/
  • Есакова, М.Н, Кольцова, Ю.Н., Харатсидис, Э.К. (2012). История Русской Культуры. X-начало XV века. Αθήνα: Επίκεντρο. (Χορηγείται ως σύγγραμμα)
  • Совет Европы (2003). Общеевропейские компетенции владения иностранным языкомИзучение, обучение, оценка. Страсбург: Департамент по языковой политике. (Διαθέσιμο μέσω της ηλεκτρονικής τάξης του μαθήματος)
  • Συμβούλιο της Ευρώπης (2014): Ευρωπαϊκός Φάκελος για Εκπαιδευόμενους Καθηγητές Γλωσσών. Στρασβούργο: Ευρωπαϊκό Κέντρο Σύγχρονων Γλωσσών. (Διαθέσιμο μέσω της ηλεκτρονικής τάξης του μαθήματος)
  • Weir, C.J. (2005). Language Testing and Validation. Basingstoke: Palgrave.

Ημερομηνία δημιουργίας

Δευτέρα 5 Μαρτίου 2018