Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Παρουσίαση/Προβολή

Εικόνα επιλογής

Ο Εκπαιδευτικός ως Ερευνητής και Στοχαζόμενος Επαγγελματίας - The Educator as a Researcher and a Reflective Professional (ΠΜΣ Διδασκαλία και Μάθηση)

(PRIMEDU787) -  Κωνσταντίνος Μαλαφάντης, Βασιλική Νίκα

Περιγραφή Μαθήματος

Σκοπός του μαθήματος είναι η διεπιστημονική εξέταση και θεώρηση του εκπαιδευτικού ως ερευνητή και στοχαζόμενου επαγγελματία, καθώς και η στοιχειοθέτηση του ρόλου του διαχρονικά, μέχρι τον 21ο αιώνα. Αναλύονται και συζητούνται θέματα που αφορούν την καθημερινή πρακτική του εκπαιδευτικού στο σχολείο, την μη-τυπική εκπαίδευση, καθώς και τη σχέση του με οργανισμούς και οργανωμένες ομάδες εκτός αυτού.

Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στην ανάλυση των τυπικών και ουσιαστικών προσόντων που οφείλει να διαθέτει ένας επιτυχημένος εκπαιδευτικός, όπως επίσης στην αναγνώριση της σπουδαιότητας σχεδιασμού, εφαρμογής και αξιολόγησης κατάλληλων προληπτικών προγραμμάτων ή/και εκπαιδευτικών παρεμβάσεων για την υποστήριξη του συνόλου των μαθητών και ιδιαίτερα εκείνων με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, με σκοπό τη διασφάλιση της ισότιμης συμμετοχής όλων των παιδιών στην εκπαιδευτική διαδικασία.

Το μάθημα αυτό επιχειρεί να αναδείξει ένα σημαντικό ζήτημα έρευνας στην Παιδαγωγική, τον εκπαιδευτικό ως ερευνητή και στοχαζόμενο επαγγελματία και να βοηθήσει τους/τις μεταπτυχιακούς φοιτητές/τριες να κατανοήσουν την πολυειδή εκπαίδευση και επιμόρφωσή του ως προυπόθεση για τη συγκρότηση της επιστημονικής και επαγγελματικής του ταυτότητας.

Ημερομηνία δημιουργίας

Τρίτη 28 Σεπτεμβρίου 2021