Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Παρουσίαση/Προβολή

Εικόνα επιλογής

Παιδαγωγικές πρακτικές για την ανάπτυξη της φιλαναγνωσίας παιδιών και ενηλίκων - Pedagogical Practices for the Promotion of Love of Reading for Children and Adults (ΠΜΣ Ανάγνωση, Φιλαναγνωσία και Εκπαιδευτικό Υλικό)

(PRIMEDU728) -  Κωνσταντίνος Μαλαφάντης, Βασιλική Νίκα

Περιγραφή Μαθήματος

Αξιολόγηση των αναγνωστικών στάσεων των παιδιών: η μέθοδος. Αξιολόγηση των αναγνωστικών στάσεων των ενηλίκων: η μέθοδος. Εξασφάλιση της αναγνωστικής επιτυχίας από ενωρίς: δημιουργία κινήτρων, μέθοδοι, τρόποι. Ενίσχυση της αναγνωστικής αυτοεκτίμησης παιδιών και ενηλίκων. Αναγνώριση των ατομικών διαφορών των παιδιών ως προς την ανάγνωση. Διευκόλυνση της διαμόρφωσης της ταυτότητας του παιδιού ως αναγνώστη. Υποστήριξη της πολιτισμικής ταυτότητας κάθε παιδιού. Διαμόρφωση περιβάλλοντος που προάγει την ανάγνωση. Ενίσχυση της ποικιλίας στο αναγνωστικό πρόγραμμα. Ο δάσκαλος και οι άλλοι ενήλικοι ως αναγνωστικά πρότυπα. Οι συνομήλικοι ως αναγνωστικά πρότυπα. Συζήτηση των αναγνωσμάτων. Έμφαση στην αισθητική ανάγνωση της λογοτεχνίας. Σύνδεση της ανάγνωσης με την πραγματική ζωή. Ελεύθερη επιλογή των αναγνωσμάτων. Προαγωγή της αυτορρύθμισης ως προς την ανάγνωση. Θετική ενίσχυση της ανάγνωσης. Καλλιέργεια και του εξωτερικού κινήτρου για ανάγνωση. Μεγαλόφωνη ανάγνωση και αφήγηση. Διαρκής σιωπηλή ανάγνωση. Η σημασία της σχέσης φύλου-φιλαναγνωσίας. Η συνεργασία με την οικογένεια. Οι λέσχες ανάγνωσης των ενηλίκων: τρόποι οργάνωσης και λειτουργίας τους.

Ημερομηνία δημιουργίας

Πέμπτη 25 Φεβρουαρίου 2021