Παρουσίαση/Προβολή
Εισαγωγή στη Λογοτεχνική Ανάγνωση
(Β193) - Γεωργία Καλογήρου
Περιγραφή Μαθήματος
Περιεχόμενο του μαθήματος:
- Λέσχες ανάγνωσης και λογοτεχνικοί κύκλοι στην κοινωνία και τη σχολική τάξη: οργάνωση και λειτουργία .Στο πλαίσιο του μαθήματος συγκροτούμε και λειτουργούμε ως προσομοίωση μία ή περισσότερες λέσχες ανάγνωσης (λογοτεχνικούς κύκλους).
- Φιλαναγνωστικές πρακτικές και δράσεις μέσα στη σχολική τάξη και εκτός αυτής.
- Η σχέση της λογοτεχνικής ανάγνωσης με τις Άλλες Τέχνες και τη Μουσική. Η διάχυση (integration) των Τεχνών στη διδασκαλία της λογοτεχνίας. Η Λογοτεχνία και η Λογοτεχνική Ανάγνωση στην Πινακοθήκη: δραστηριότητες, ανάγνωση in situ και εκπαιδευτικό υλικό.
- Δημιουργία δικτύων κειμένων και συνεξέταση κειμένων και εικαστικών έργων στην τάξη.
- Παιχνίδια και τεχνικές σύνδεσης της λογοτεχνικής ανάγνωσης με τη δημιουργική γραφή.
Βιβλιογραφία (τα συγγράμματα που προτείνονται στον Εύδοξο):
- Harold Bloom, Πώς και Γιατί Διαβάζουμε. Μτφρ. Κ. Ταβαρτζόγλου , Αθήνα: Gutenberg / Γ. Δαρδανός & ΣΙΑ Ε.Ε. 2004 ISBN 78-960-402-179-6
- Harold Bloom, Ο Δυτικός Κανόνας. Τα Βιβλία και τα Σχολεία των Εποχών. Μτφρ. Κ. Ταβαρτζόγλου , Αθήνα: Gutenberg / Γ. Δαρδανός & ΣΙΑ Ε.Ε.,2007 ISBN 978-960-01-1192-7 .
Ημερομηνία δημιουργίας
Τρίτη 8 Σεπτεμβρίου 2020
-
Δεν υπάρχει περίγραμμα