Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Παρουσίαση/Προβολή

Εικόνα επιλογής

Κριτικός Ψηφιακός Γραμματισμός

(PRIMEDUΓ158) -  Κ. Σκορδούλης, Γ. Κουτρομάνος, Γ. Κατσιαμπούρα, Κ. Τσώλη

Περιγραφή Μαθήματος

Το μάθημα «Κριτικός ψηφιακός γραμματισμός» εντάσσεται στο διεθνές ερευνητικό πρόγραμμα Erasmus “Digital Teachers 4.0”, στο οποίο συμμετέχουν 19 εταίροι από διάφορες χώρες της Ευρώπης.  Οι φοιτητές/ήτριες που θα παρακολουθήσουν το μάθημα θα λάβουν με την ολοκλήρωσή του βεβαίωση συμμετοχής στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα. 

Για περισσότερες πληροφορίες, πατήστε τον παρακάτω σύνδεσμο:

https://teachers4digitalage.eu/en/

Βασική αρχή του μαθήματος αυτού είναι ότι σε έναν κόσμο όπου η πληροφορία ρέει ταχύτατα μέσω ψηφιακών πλατφορμών και κοινωνικών δικτύων, η ικανότητα αναγνώρισης αξιόπιστων πηγών, η διάκριση ανάμεσα σε αληθή και παραπλανητικά δεδομένα, και η κατανόηση των μηχανισμών διάδοσης της παραπληροφόρησης είναι ζωτικής σημασίας για κάθε πολίτη και κυρίως εκπαιδευτικό. 

Στόχος του μαθήματος "Κριτικός Ψηφιακός Γραμματισμός" είναι να εφοδιάσει τους/ις φοιτητές/ήτριες με τις απαραίτητες γνώσεις και δεξιότητες για την κατανόηση και κριτική θέαση/ανάλυση του ψηφιακού περιεχομένου. 

Το μάθημα είναι εργαστηριακής μορφής και επικεντρώνεται: 

-στη θεωρητική κατανόηση του ψηφιακού οικοσυστήματος, 

-την ανάλυση παραδειγμάτων παραπληροφόρησης, 

-καθώς και την ανάπτυξη πρακτικών εργαλείων και τεχνικών

 που θα επιτρέψουν στους/ις φοιτητές/τριες να εντοπίζουν και να καταπολεμούν την παραπληροφόρηση στον ψηφιακό χώρο, ώστε να αποκτήσουν τον απαραίτητο κριτικό ψηφιακό γραμματισμό και να αξιοποιήσουν αυτή τη γνώση στην μετέπειτα εργασιακή και ακαδημαϊκή τους δραστηριότητα. 

 

Ημερομηνία δημιουργίας

Τρίτη 17 Σεπτεμβρίου 2024