Παρουσίαση/Προβολή
Αξιολόγηση της μαθησιακής διαδικασίας: παιδαγωγική - διδακτική προσέγγιση (2024-2025)
(Α 169) - Ελισάβετ Λαζαράκου
Περιγραφή Μαθήματος
Το μάθημα αποσαφηνίζει το θεωρητικό υπόβαθρο και τις βασικές έννοιες της εκπαιδευτικής αξιολόγησης, φέρνει τις φοιτήτριες/τές σε επαφή με τα μεθοδολογικά εργαλεία και τις τεχνικές της αξιολόγησης, επισημαίνει καλές παιδαγωγικές πρακτικές και δίνει παραδείγματα εφαρμογής στην εκπαιδευτική πράξη. Ιδιαιτέρως εστιάζεται στην παιδαγωγική-διδακτική διάσταση της εκπαιδευτικής αξιολόγησης η οποία δίνει την προτεραιότητα στην προαγωγή της μάθησης και τη βελτίωση της σχολικής μονάδας. Η επεξεργασία των επιμέρους ενοτήτων επικεντρώνεται στη σύνδεση της θεωρίας με την πράξη, στην κριτική θεώρηση των ζητημάτων σε συνεργατικό περιβάλλον και στην ευαισθητοποίηση σχετικά με τα προβλήματα που θέτει το πεδίο της αξιολόγησης στην ελληνική και διεθνή εκπαιδευτική πραγματικότητα. Σκοπός είναι οι φοιτήτριες/τές να αποκτήσουν γνώσεις και δεξιότητες καθώς και να υιοθετήσουν στάσεις και συμπεριφορές οι οποίες θα τους επιτρέψουν να εφαρμόσουν πρακτικές αξιολόγησης στην τάξη οι οποίες θα συμβάλλουν στη βελτίωση της μάθησης των μαθητριών/τών τους.
Ημερομηνία δημιουργίας
Κυριακή 15 Σεπτεμβρίου 2024
-
Δεν υπάρχει περίγραμμα