Παρουσίαση/Προβολή
Εισαγωγή στην Εκπαιδευτική Αξιολόγηση
(PPP870) - Νικόλαος Ανδρεαδάκης, Μιχαήλ Κασσωτάκης
Περιγραφή Μαθήματος
Σκοπός του μαθήματος είναι η ανάδειξη, η κατανόηση και η εξοικείωση ζητημάτων μελέτης που θέτει ο θεσμός της σχολικής αξιολόγησης διερευνώμενος υπό το πρίσμα της κοινωνιολογίας και της εκπαιδευτικής πολιτικής. Περιεχόμενο του μαθήματος αποτελούν οι εννοιολογικές διασαφηνίσεις και οι κοινωνικο-ιστορικές προσεγγίσεις της θεσμισμένης αξιολόγησης, οι κοινωνικοί παράγοντες της ταξινόμησης των μαθητών στο εσωτερικό του εκπαιδευτικού συστήματος (ζητήματα μελέτης και αναδεικνυόμενα αποτελέσματα), οι ερμηνευτικές θεωρίες για το ρόλο του θεσμού της σχολικής αξιολόγησης στην κοινωνική αναπαραγωγή, οι κοινωνικές θεωρίες του θεσμού και της διεργασίας θέσμισης, καθώς και η συμβολή των κοινωνικών θεωριών του θεσμού στη διαύγαση της σχολικής αξιολόγησης ως κοινωνικό πράττειν. Με την ολοκλήρωση του μαθήματος οι φοιτητές μπορούν να προσεγγίζουν κριτικά τα σύγχρονα ζητήματα της εκπαιδευτικής αξιολόγησης σε σχολικό και σε κοινωνικό επίπεδο.
Ημερομηνία δημιουργίας
Παρασκευή 27 Σεπτεμβρίου 2024
-
Δεν υπάρχει περίγραμμα